Hotel Buena Vista Lodge

Costa Rica, Costa Rica, Alajuela

7.9Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Buena Vista Lodge voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Buena Vista Lodge

• 2018
    8Maartje18-11-2018

Geweldig

Prachtige locatie met een mooi panoramaterras. Vriendelijke mensen en genoeg activiteiten om te doen.

• 8Ramona03-11-2018

Leuke lodge, veel te doen. Aanrader!

Een geweldige lodge waar heel veel te doen is. Fijne ruime kamers, vriendelijk personeel. Enige wat wij misten was een gezellige plek om savonds te zitten, een bar of zo.

• 2017
    6Danielle24-08-2017

Paarden worden slecht verzorgd

Deze lodge biedt aan om paard te rijden. Paarden worden slecht verzorgd. Zien er slecht uit, zijn mager, hebben wonden en heb met eigen ogen gezien dat ze worden geslagen. Absoluut geen aanrader.

• Oude reviews

7m+f30-06-2016

redelijk

het is een groot terrein en de kamer is netjes. het park is groot en slecht onderhouden,geen fatsoenlijke loop paden en veel verlichting deed het niet zodat je s'avonds niet normaal kunt rondlopen. dit hotel is gericht op groepen,dus druk. eerste dag hebben we buffet gehad en hier was het slordig en niemand stond bij het eten. er is ons niet verteld dat er ook a la carte eten is,dit is alleen voor stellen en gezinnen en het ligt aan de drukte of je a la carte kunt eten. dit was overigens wel heel goed. vonden het vreemd dat we als gasten moeten betalen voor de glijbaan. 1 dag naar de spa geweest,erg mooie omgeving en lekker warm water. Aan de bar kun je heerlijke coktails drinken en genieten van het mooie uitzicht

• 8Annemiek30-08-2015

Mooie lodge

De logde staat op een groot terrein, waar veel activiteiten te doen zijn. We werden hartelijk ontvangen. De kamer was ruim en schoon. Ontbijt en diner waren goed. Het hotel ligt zo afgelegen dat je bijna niet anders kan, dan hier gaan eten. Wij zijn naar de spa geweest. Dit was erg leuk. Er slingerden aapjes door de bomen. Op het terrein zelf ook nog meer dieren gezien. De waterglijbaan is ook erg leuk!

• 8Yomina15-08-2015

Mooie lodges op een ruim park

We verbleven twee nachten in Buena Vista Lodge. Mooie lodge met uitzicht op een meertje. Er is veel te doen. De weg er naar toe is stijl en hobbelig. Het eten 's avonds is massaal en kwalitatief niet echt goed. Het ontbijt is iets beter.

Lodge was schoon, prima bedden, badkamer voldeed. Wel gehorig. Er is wifi, maar bij de lodges erg langzaam.

We hebben er een grote leguaan gespot en onze eerste neusbeer.

• 9kim_mc127-08-2014

Actief genieten

Fantastische ligging! Zeer afgelegen, maar er is ontzettend veel te doen. Wandelingen zijn stevig vanwege de bergen, maar je kan ook te paard of met de tractor als je wat minder goed te been bent. De wandeling van 7 kilometer is heel mooi langs 3 watervallen. De Canopy is erg leuk en ook de waterglijbaan van ruim 400 meter is de moeite waard. De kamers/huisjes zijn prima: Schoon en ruim. Wij hadden voor met zijn tweeen, twee tweepersoonsbedden. Eten is goed, voor ieder wat wils.

• 8Maarten22-07-2014

Kamer aan een meertje met prachtig uitzicht.

grote kamer en badkamer, de laatste is wel wat gedateerd. Geen TV, geen airco maar regelbare fan. WIFI in de gemeenschappelijke ruimtes. Het ontbijt is naar Costaricaanse begrippen goed. Het diner in buffetvorm doet denken aan hondenvoer!

• 9arno_712-09-2011

Ruime opzet, veel te beleven

Totaal oneens met de negatieve beoordelingen van deze lodge. Je kunt je dagen lang vermaken op het terrein. De waterglijbaan dwars door het tropisch bos is spectaculair. We deden ook de paardrijtocht van 3 uur over zeer wisselend terrein (van akkers tot rotsige bergpaadjes) langs 3 watervallen en kwamen uit bij het eigen spa middenin het bos, heel relaxt. Op het gigantische terrein hebben we diverse dieren gezien, waaronder de agoeti (supergrote hamster), ekstergaai, amazonepapagaai, neusbeer en de agapad. De vulkaan Rincon de la Vieja bezoeken is misschien niet eenvoudig vanaf hier maar we hebben hem niet gemist (en je kunt hem duidelijk zien liggen).

• 8Yvonne23-01-2010

Glijbaan is geweldig!

In de sunsetbar van de zonsondergang genieten met een cocktail in de hand. Vanaf de lodge wandeling in het NP langs watervallen. Op het lodgeterrein hebben ze een glijbaan gemaakt vanuit een riviertje, absoluut doen! Hangbruggen zijn niet spectaculair. Internet aanwezig. Kamers schoon, degelijk. Reptielen/ amfibiën centrum bij de lodge.

0 tips over Hotel Buena Vista Lodge

0 vragen over Hotel Buena Vista Lodge