1 review over Hotel Alajuela Tropical Hostel in het Nederlands

2007

$ 15 pppn voor een slaapkamer met gedeelde (warme) douche

rodeparaplu
29-1-2007

$ 15 pppn voor een slaapkamer met gedeelde (warme) douche en toilet. Omdat het vliegveld zo dichtbij ligt is de rit gratis, inbegrepen bij een nacht. Gratis ontbijt; roerei, banaan, aardbeien-yoghurt. Meneer Arburola is een geweldige gastheer voor zijn hostel en voor het land. Spreekt erg goed Engels. Hij vertelt zijn verhaal over 12 jaar werken als gids in Nationale Parken en er dan ineens op een dag achterkomen dat het bedrijf waar hij werkt failliet is. Nu doet hij waar hij van houdt en dat kun je merken. Hij houdt van het land en het leven.

Bij het kleine vliegveld blijft hij even wachten tot wij weer naar buiten komen en zeggen dat het inchecken allemaal gelukt is. Hij verzekert ons dat we altijd welkom zijn. Dankjewel Alonso!

Gereisd Anders in januari 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alajuela Tropical Hostel in Alajuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alajuela Tropical Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.