3 reviews over Hotel Alajuela Tropical Hostel in het Nederlands

Aan te bevelen voor eerste of laatste nacht

angelique delannoye
13-7-2010

Alonso is zeer behulpzaam en kan je echt met alles helpen. Tips over bezienswaardigheden, het huren van een auto. Hij was vroeger zelf een gids en doet nog steeds uitstapjes met zijn Landrover. Hij spreekt zeer goed Engels. Hij komt je gratis ophalen van de luchthaven of doet je gratis weg.

Gereisd Met partner in Fri Jul 02 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Alajuela Tropical Hostel is een ideale plaats om je eerste

Nelleke Priem
22-4-2008

Alajuela Tropical Hostel is een ideale plaats om je eerste of laatste nacht in Costa Rica door te brengen. Het is vlakbij het vliegveld en de eigenaar haalt je op. Er zijn maar vier kamers in het hostel (2 dorms, 1 double en 1 single) en dat maakt het mede zo gezellig. Alles is schoon en het hostel biedt zeker een prima prijs-kwaliteitverhouding. Het allerbeste is echter de eigenaar Alonso. Hij is bijzonder vriendelijk en behulpzaam en hij regelt alles voor je. Ons heeft hij twee dagen rondgereden naar diverse dingen (butterfly farm, zoo, canopy tour, vulcano, winetasting etc.) terwijl hij vanalles vertelde over de omgeving en de flora en fauna. Niets, maar dan ook niets is teveel moeite voor hem. Hij heeft zelfs voor ons een hotelovernachting geregeld in onze volgende bestemming die we eigenlijk niet konden krijgen omdat we geen creditcard hebben. Alonso is the best!!

Gereisd Met partner in april 2008
2007

Gezellige hostel met fantastische gastheer meneer Arburola

Lucie Jansen
8-1-2007

Gezellige hostel met fantastische gastheer meneer Arburola. Met zijn oude autootje bracht hij ons overal waar we gaan wilden en dat alles met een ontzettend goed humeur. Door zijn ervaringen als gids in verschillende nationale parken weet hij heel veel van de natuur maar vooral van de omgeving van Alajuela. Mooie tour naar de Poas vulkaan, een canopytour en een bezoek aan een schitterende waterval. De kamer was schoon, de douche warm, het eten lekker, de overnachting goedkoop, ophaalservice van internationale luchthaven gratis, internetservice gratis, enz.enz. Kortom: perfecte hostel om je eerste nacht in Costa Rica rustig te beginnen of je laatste nacht door te brengen, maar ook zeker leuk genoeg om nog een paar extra dagen te blijven. Binnenkort staat het hele verhaal van onze reis op onze site.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alajuela Tropical Hostel in Alajuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alajuela Tropical Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.