Sorteren

vakanties Alajuela

Reviews over Alajuela

Leuke lodge, veel te doen. Aanrader!

Ramona
    3-11-2018

Een geweldige lodge waar heel veel te doen is. Fijne ruime kamers, vriendelijk personeel. Enige wat wij misten was een gezellige plek om savonds te zitten, een bar of zo.

Prima hotel, dichtbij vliegveld

Marita van Helmondt
    21-2-2018

Tegen betaling shuttle service van en naar het vliegveld mogelijk.

Hartelijke en gastvrije ontvangst.

Prima kamers, goed ontbijt

Uitstekend

Karel Klumpers
    27-1-2018

Goed begin- en eindpunt van onze reis. We hadden een binnenlandse vlucht naar Corcovada geboekt, maar toen we op het vliegveld arriveerden bleek het vliegtuig twee uur eerder vertrokken. De medewerker van vliegtuigmaatschappij zei alleen maar: 'Hebt u geen bericht gehad? O, dat hebben we dan zeker vergeten.' De eigenaar van het hotel gebeld, die ons samen met een stageaire prima hielp om deze tegenvaller op te vangen. In zo'n situatie is het fijn dat je gewoon Nederlands kunt spreken! Prettige, schone kamer met een goede matras en verkoelende fan. We hebben heerlijk zitten chillen bij het zwembad.

De volgende dag zijn we alsnog naar Porto Jiminez gevlogen. Toen we een paar dagen later terug wilden vliegen naar San José, ging onze vlucht al weer niet! De licentie van de vliegtuigmaatschappij bleek te zijn ingetrokken. Bij de concurrent konden we een halve dag later alsnog een plek boeken. Weer fijn opgevangen bij Peter, die ons de volgende dag geduldig hielp om de navigatie van de huurauto in te stellen op alle plekken die we wilden bezoeken. Wat een service!

Simpele kamers maar wat een omgeving en een rust.

Willem
    18-9-2017

Costa Rica is niet goedkoop maar voor de $65 die we betaalden ontvingen we wel een lekker bed, hete douche (eerste sinds weken), stevig lokaal ontbijt, en de entree naar de trails waren ook nog inclusief. Super deal. Niet veel toeristen dus als koppel hadden we het rijk alleen.

Fantastische plek, een must see!

Arna de Wit
    15-5-2017

Mooiste waterval van Costa Rica schitterende natuur, prachtige trails en schitterende blauwe rivier.

Een plek die je gezien moet hebben.

Eenvoudige functionele kamers.

Eigenaren maken 's avonds een heerlijke pasta maaltijd en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Eén met de natuur en stilte een sublieme ervaring.

Als men blijft overnachten is de trail gratis.

Trails zijn ook los te boeken.

Een geweldige tussenstop die op u Costa Rica reis niet mag ontbreken.

Alajuela scoort een 6,7 uit 10, op basis van 11 reviews