Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Uitleg over jouw coronavoucher

Uitleg over jouw coronavoucher

Waar vind ik mijn voucher?

Als je van ons een mail hebt ontvangen over jouw voucher en met uitleg, dan vind je de voucher in de bijlage van die mail als PDF-bestand. Je kan de voucher ook vinden in de Mijn Zoover omgeving. Wil je de voucher inwisselen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Wat heb ik voor voucher?

Er zijn 3 verschillende voucher mogelijk:

  1. Een Vakanties.nl coronavoucher
  2. Een TUI coronavoucher
  3. Een Corendon coronavoucher

Welke voucher je ontvangt is afhankelijk van de uitvoerende reisorganisatie van de geannuleerde vakantie. Dit vind je terug in de email die jij hebt ontvangen met je voucher en ook op de voucher zelf. Je nieuwe vakantie dien je bij dezelfde reisorganisatie te boeken.

 

Hoe weet ik of ik de juiste vakantie heb uitgekozen?

Check goed welke voucher je hebt en wie de reisuitvoerder is.

 

Hoe kan ik mijn voucher verzilveren?

Zoek een nieuwe vakantie uit (bij de touroperator) en neem contact met ons op. Wil je graag naar een ander hotel of bestemming? Dit is geen probleem.

  1. Ga naar het aanbod op onze site en zoek een nieuwe vakantie uit.
  2. Volg hierbij de voorwaarden van je voucher.
  3. Vul het formulier 'coronavoucher verzilveren' in.
  4. Binnen 3 dagen nemen we telefonisch contact met je op om de voucher te verwerken en je vakantie te boeken.

Let op: het is momenteel niet mogelijk om je coronavoucher online te verzilveren. Neem hiervoor

 contact op de klantenservice.

Welke voorwaarden zijn van toepassing op mijn voucher?