Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Finca La Trinidad in het Nederlands

Prachtig huis midden in de natuur

Ruud Verschuur
9-5-2015

Prachtig huis, heel mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Mooie keuken, woonkamer en slaapkamers met goede bedden. Buiten één en al natuur met prachtig uitzicht op de bergen. Zeer gastvrije eigenaar die ook zeer behulpzaam is bij het vinden van uitstapjes in de omgeving. Je kan zelf groente pakken uit de grote tuin. Verser kan niet!

Ook zeer kindvriendelijk. Ze hebben ook hele lieve huisdieren.

Als je Colombia wilt ontdekken is dit de ideale locatie.

Gereisd alleenreizend in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finca La Trinidad in Villa de Leiva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finca La Trinidad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.