Villa de Leiva

We hebben een aantal aanbieders voor Villa de Leiva voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Villa de Leiva voor je op een rij gezet:

Reviews over Villa de Leiva

Prachtig huis midden in de natuur

Ruud Verschuur,
    9-5-2015

Prachtig huis, heel mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Mooie keuken, woonkamer en slaapkamers met goede bedden. Buiten één en al natuur met prachtig uitzicht op de bergen. Zeer gastvrije eigenaar die ook zeer behulpzaam is bij het vinden van uitstapjes in de omgeving. Je kan zelf groente pakken uit de grote tuin. Verser kan niet!

Ook zeer kindvriendelijk. Ze hebben ook hele lieve huisdieren.

Als je Colombia wilt ontdekken is dit de ideale locatie.

Gereisd alleenreizend in april 2015

goede ligging

rita,
    26-9-2014

Goed verzorgd hotel. Ziet er mooie en goed onderhouden uit.Ligt op korte loopafstand van het plein van villa de Leyva. Hotel met restaurant zwembad

( koud water), whirlpool en sauna. Grote kamers en badkamer, wij hadden een familiekamer met 2 volwassenen en 2 kinderen ( 16 &13; jaar). Jammer dat er geen kluis op de kamer aanwezig is. Ontbijt is inbegrepen maar beperkt. Je kunt kiezen uit vers fruit of eieren op verschillende manieren klaar gemaakt. Je krijgt 2 broodjes met 1 boter en 1 jam, wil je iets anders dan moet je dat kopen. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk maar dat is overal in Colombia.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Hospederia gelegen buiten het historisch centrum

Francis van Jette,
    14-4-2014

Hospederia gelegen op een viertal kilometer van het historisch centrum (Plaza Mayor) van het stadje. Kamers verspreid over verschillende bungalows van het complex. Ruim ingerichte kamers (zelfs een suite met jacuzzi). Gevarieerd ontbijtbuffet. Gratis wifi (enkel in de omgeving van de receptie).

Gereisd met vrienden in maart 2014
Villa de Leiva scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews