Hotel Four Points by Sheraton

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Four Points by Sheraton voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Four Points by Sheraton in het Nederlands

Familie

2008

prima hotel

Monique
21-10-2008

Mooi hotel vlakbij het winkelcentrum.Lekker buiten onbijten. Klein zwembad. Prima tijd gehad in het hotel. Veilige omgeving

leuk hotel

H.R. Scheper
20-7-2008

leuk hotel,vlakbij Oviedo, echter wel aan een drukke weg.

Klein koud zwembad. Alleen ontbijt gehad en dat was zeer goed.

Personeel was erg vriendelijk voor de kinderen, waren er hulpvaardig, kinderen hadden weinig speelruimte, maar het naast gelegen Oviedo heeft een speeltuintje met ook speeltoestellen tegen betaling.

Wel een beetje een zakenhotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Points by Sheraton in Medellin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Points by Sheraton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.