Hotel Estelar Altamira

We hebben een aantal aanbieders voor Estelar Altamira voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Estelar Altamira in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima hotel

C&V
30-1-2011

In 2003 zijn wij 4 weken in dit hotel geweest toen wij onze dochter hier hebben geadopteerd, en hebben daar een heerlijke tijd gehad. Helaas was de omgeving van Ibague toen erg onveilig, maar we konden wel veilig met de taxi de stad in.

Geen bestemming die je normaal zou uitzoeken voor een vakantie....

Wij hadden een business room in het hotel en verder was er een prima zwembad. roomservice en het eten waren perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estelar Altamira in Ibague, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estelar Altamira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.