Hotel Costa Del Sol

Hotel Costa Del Sol

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Del Sol voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Costa Del Sol in het Nederlands

Goed hotel voor een goede prijs

Martijn van Laar
26-11-2009

De kosten van ongeveer 60 euro per kamer voor 2 personen per nacht vol pension is een goede prijs. Verwacht geen hilton maar het hotel wordt netjes schoongemaakt en het eten is goed van kwaliteit.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Del Sol in Cartagena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.