Reviews over Cali

Top Hotel

cmkk
    22-1-2017

Prima en luxe hotel met ruime en moderne kamers. Goeie lounge op de 8ste. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant ook bij niet-hotelgasten bekend als zeer goed. Goede taxi-service. Op redelijke afstand van alle toeristische plekken in Cali (15 min max in taxi bij normale verkeersdrukte). Goede Wifi.

Zeer fijn.

Dave
    20-6-2016

Extreem goede service, prijs kwaliteit zeer goed.

Super!

C&V
    30-1-2011

Pension Stein is een ideale plek voor adoptieouders. De eigenaar doet er alles aan om de ouders helemaal op hun gemak te stellen en zich thuis te voelen. De keuken is fantastisch, het weer bijna altijd mooi, winkels vlakbij en de eigenaar verzorgt uitstapjes in de omgeving. Als wij ooit nog eens teruggaan naar colombia zullen we zeker weer lang pension Stein gaan.

Super hotel en zeer vriendelijk personeel

Twan Tamara Santi
    6-1-2010

Hotel Stein ligt in het centrum en op 5minuten van de dierentuin in Cali.

Echt zeer vriendelijk personeel en de kamers zijn netjes.

Stad is erg groot

E.R. van Groen
    23-1-2008

Stad is erg groot .sommige delen van de stad erg vies maar ook mooie . Vanuit Cali reizend veel mogelijk heden .

Cali scoort een 7,9 uit 10, op basis van 5 reviews