Vakantie in Cali

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Cali

Reviews over Cali

• 8roberto scharis.02-07-2020

Cali is de geboortestad van mijn huidige vrouw.

geweldig elke keer weer.aanrader het centrum met zijn honderden winkeltjes(erg druk), st Helena met een diversiteit aan verse vis, vers vlees ,bloemen. Geweldige restaurants. teveel om op te noemen. locale gerechten zoals chevische(vissoep). Sancocho de galina.(creoolse kip) vis varkensvlees of rundvlees. het eindresultaat is een dike soep waarin kip,aardappelen groene bananen maiskolven en cassava gebruikt worden.Aroz de atollado(rijst met varkensribbetjes, kipfilet spek en worst ,een aanrader. het verkeer is er erg druk de gehele dag en er rijden brommers taxis en autos door elkaar. Elke dag is er wel iets te doen dansen elke dag vd week een andere bar of diskotheek open met viendelijke service ,en natuurlijk de locale drankaguardiente die geserveerd wordt met flesje water.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in januari 2020

• 8Marty08-07-2018

Salsa in cali! Geweldig.

Cali moet je bezoeken tijdens kerst, dan zijn er overal op straat salsa feesten en elke avond een parade van salsa groepen, die hier het hele jaar voor oefenen. Neem dan ook salsa les in Cali, en je leert het binnen een week!

• 8Cultuur
    • 7Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2017

• 7jessica jansen03-08-2010

Salsahoofdstad van de wereld

Zo'n 2 maanden geleden was ik in Cali, Colombia. De stad zelf heeft wat highlights, die in een dagje wandelen allemaal te zien zijn. Deze highlights zijn echter niet zeer bijzonder. Cali staat bekend om zijn bruisende nachtleven: het is dé salsastad van de wereld, en er zijn dan ook vele discoteca's en clubs te vinden die tot de vroege uurtjes gevuld zijn met mensen die salsa dansen. Dus hou je van salsa en swingen, sla Cali dan zeker niet over, maar de stad op zich zou ik niet aanraden

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Alleen gereisd in juni 2010

• 9antoinette blaeser11-01-2009

Cali is een leuke stad

Ik ben er in totaal 3 keer geweest, de laatste keer zat ik 3 weken bij een plaatselijke familie, en dan zie je echt het cultuurrijke Colombia. Her en der worden waarschuwingen gegeven dat Colombia gevaarlijk is,ik heb mezelf niet een moment onveilig gevoeld hier,het is als je de donkere steegjes e.d. niet ingaat dan is het super. Ik ben ook een aantal keer in een disco geweest daar,The Bronx, die was leuk, om een uur of 10 ging het licht aan, ik denk is het over, gignen ze pauze houden. Hie hadden ze alleen alcohol in flessen, je koopt een fles en that s it. Verder ik was de enige blanke daar en dat gaf een hoop positieve reacties, echt een supertent. Eten en drinken is spotgoedkoop. Je kan er ook normaal pinnen. Verder stikt het van de gokkasten , dezelfde als in het Holland casino, maar dan op straat en in gokhallen. Hier ga ik zeker weer eens heen.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving

Alleen gereisd in januari 2009

• 8ben22-09-2008

andere wereld

cali, geboortestad van mijn vrouw. toen ik hier de eerste keer kwam, was dat met angst in de benen, vanwege het zwart-wit beeld wat van colombia gegeven wordt in de media. de waarheid is echter anders. natuurlijk zijn er wijken, waar men volkomen van dient weg te blijven, (aguablanca bijv) omdat daar zelfs reguliere colombianen niet eens veilig zijn, laat staan buitenlanders (gringos). maar in het overgrote deel van de stad, zijn de mensen hartverwarmend en uitermate vriendelijk en gastvrij. met het weinige wat ze hebben, zijn ze bereid dat met je te delen. (op visite is eten verplicht) taxi´s zijn erg goedkoop, en de stad bied veel cultuur en bezienswaardigheden. het klimaat is tropisch, maar even de stad uit, dus meteen de bergen in, wordt het aangenaam koel, en daar zijn rancho´s te huren die alle comfort en tijdverdrijf bieden, die je in een vakantie wenst. het klimaat is daar ook een stuk aangenamer. de omgeving is groen en prachtig. een colombiaanse kennis of gids is wel een pré

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in september 2008

• 7Rien van Uffelen01-01-2008

gezellige stad met een goed uitgaansleven, in donker goed oppassen. de laatste jaren is het verkeer veel verbeterd maar wel enorm druk.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in maart 2007