Armenia

Reviews over Armenia

Prachtig uitzicht!!

rita,
    26-8-2014

Mooi hotel met een geweldig uitzicht. Het doet zijn naam eer aan. Grote kamers met balkon. Mooie tuin incl voetbalveld ligt bij het hotel. Zeer vriendelijk personeel. excursies zijn te regelen bij het hotel. Mooi groot zwembad, jacuzzi, sauna, restaurant enz.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geweldig in alle opzichten

Albert en Dicky van Zeist,
    15-11-2008

Wij zijn 2 maal bij Joop en Diana in Colombia geweest. Het is er in één woord fantastisch! Schitterende ligging, mooie accomodatie, enorme gastvrijheid. Het is er genieten geblazen. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in november 2007

El Paraíso

Marleni, Carmen en Andries,
    11-11-2008

Als het paradijs heeft bestaan, dan heeft het vast en zeker hier gelegen. Al veel van Colombia gezien maar dit is werkelijk een plaatje ... en dan die vogels ... Joop en Diana en hun personeel hebben kans gezien een Colombiaans gastvrije 'finca' op Nederlands serviceniveau neer te zetten. Daarnaast voel je je echt deel van de familie, en is men steeds flexibel om vervoer of tripjes te regelen in de omgeving die volop mogelijkheden biedt. De finca heeft echt een schitterende midgetgolfbaan, een zwembad voor de kinderen is één finca verder aanwezig, en ook rondkijken op de boerderij en bij de melker is top voor kinderen. Wij waren hier in augustus 2008. Warm aanbevolen !!

Gereisd familie in augustus 2008

wat een feest, daar te zijn

Arjen en Eliana,
    5-11-2008

de uitstraling, de warmte waarmee je ontvangen wordt, is fantastich, daarnaast ie er de gezellige bar, waar het onder het genot van een drankje, goed vertoeven is, door kennis te maken met andere gasten.

Een uitbreiding van de service, zou je kunnen realiseren, door de gasten dagtrips aan te bieden. Daarnaast vragen kinderen om zwembad, maar dat is niet mogelijk op basis van 4 kamers.

Ga zo door Joop en Diana

Fijn jullie ontmoet te hebben

Gereisd met partner in september 2008

Geweldig genoten!!!

Marjolein,
    5-11-2008

In dit hotel is het genieten van alle luxe in de meest prachtige omgeving rijk aan een mooie cultuur. De enorme gastvrijheid zorgt ervoor dat je je direct thuis voelt. De verrukkelijke gerechten worden verzorgd door de eigenaar zelf.

Een bezoek aan een van de mooiste plekken op deze aarde bij deze 2 geweldige mensen had ik niet willen missen!

Gereisd alleenreizend in juli 2008
Armenia scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews