China

4.889

vakanties China

We hebben een aantal aanbieders voor China voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in China

Tophotel op toplocatie! Aanbevelen waard.

Gast,
    27-7-2017

Wij hadden een Deluxe Studio kamer 2007. Wij zijn over de hele wereld in veel hotels geweest. Dit hotel staat in de top 3. Gewoon perfect. Zeer schoon en keurig. Iedereen spreekt Engels, zelfs de schoonmakers. Groot voordeel was dat we hier een wasmachine/droger in de keuken hadden. Zwembad en saunafaciliteiten zijn zeer goed. Badjassen en slippers voorhanden. Net zoals handdoeken bij het zwembad en lockers.

Als er dan toch een minpuntje moet worden gevonden: de onderkant van de betimmering van de hoeken bij de balkondeur waren kapot. Verder werkt het broodroosterapparaat in het restaurant zeer traag.

Metro zit links uit het hotel, links hoek om, volgende hoek ook links en dan rechtuit (Line 2 JingJang Hotel uitgang C). Er is een iets kortere weg maar dat is gecompliceerd.

Kaartje naar Pand Breeding Centre (metrolijn 3 Panda Avenue (heet in metro anders, helaas vergeten)) kost CNY 3 pp (prijspeil maart 2017). People’s Park kost CNY 2 pp en Jinli Street kost ook CNY 2 pp (prijspeil maart 2017).

Links uit het hotel aan de overkant van het kruispunt zit in het winkelcentrum op etage 2 en 3 Carrefour. Daarnaast zit een KFC. Je zit hier in het hartje van een zakendistrict met veel winkeltje en talloze eetgelegenheden.

Op het vliegveld proberen ze je te bedonderen met taxi's. Heenweg betaalden wij CNY 100. Terugweg ging met taxi met meter CNY 60 incl. tol CNY 10.

Gereisd met partner in maart 2017

Eenvoudig bereikbaar via aankomsthal luchthaven

Jan en Ellen,
    29-10-2016

Mooi hotel met ruime kamers. Je loopt er zo naar toe. Links af in aankomsthal A. Kamer met volledige uitrusting. Badjassen, slofjes, schoenpoetssevice noem maar op. Zeer vriendelijk personeel. Binnen het hotel zijn diverse bars en restaurants. Wij gebruikten het hotel als "daystay" vanwege een lange overstaptijd. Geboekt via between9and5 site. Minpuntje was de inhoud van de minibar. 6 blikjes fris en 2 kleine zakjes pinda's.

Gereisd met partner in oktober 2016

Goeie locatie aan de rand van de stad !

Joshua,
    18-3-2016

Een mooi hotel, met mooie kamers. Niet centraal in het centrum, maar je kunt perfect met de bus voor de deur naar de metro. Vanaf hier ligt de hele stad aan je voeten.

Vriendelijk personeel bij de receptie en de concierge.

Gereisd met partner in juni 2015

Schitterend hotel

tenk,
    12-5-2015

Kamers super ruim en mooi ingericht met prima bedden. 's Morgens een uitgebreid ontbijtbuffet. Voor het hotel stopt een minibusje (25M) in ca. 10 min. bij het metro station Kowloon tong. Op ca. 200 m. van het restaurant (uit het hotel naar links) een klein prima Thais restaurantje, heerlijke gerechten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Prima hotel op een prima locatie

Frank ,
    11-4-2014

Ik heb hier 3 nachten geslapen (stop-over). Het hotel ligt naast het grote park in Hong Kong (waar altijd iets te beleven is).

Het hotel heeft de volgende voordelen: -Ligt naast de metro -Ligt midden in het levendige centrum -Ligt op loopstand van de grote winkelcentra's en de markt -Ligt naast het grote park -Ligt aan allemaal leuke restaurantjes

De kamer zelf is klein, maar schoon en modern. Het eten is niet uitgebreid, maar is voor de rest wel goed.

Prima hotel voor een aantal dagen! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2009