China

Reviews over accommodaties in China

prachtig hotel

Wanouk,
    15-2-2017

Heel mooi hotel, ligging is perfect. De kamers waren zeer ruim. Wij hadden een familiekamer, dit zijn 2 kamers waarvan je de verbindingsdeur kon open zetten. Erg veel ruimte, voelde erg luxe aan. Wij zaten op een hoek, met ramen van vloer tot plafond. Heel mooi uitzicht. Ontbijt was erg goed, continentaal ontbijt, genoeg keuze.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooi hotel op loopafstand van het centrum

Johannetje,
    27-12-2014

Dit hotel is een mooie luxe hotel, redelijk neusje van de zalm. Eten is voortreffelijk en de winkeltjes in het hotel leuk. Personeel is erg behulpzaam en spreekt zelfs Engels

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Ideaal voor een citytrip

CKAK,
    13-11-2014

Wij verbleven twee nachten in dit hotel, gelegen bij metrohalte Fortress Hill. Prachtig gebouw, mooie kamers en ideale ligging. In een paar minuutjes ben je met de metro bij halte 'central', vanwaar je vrijwel overal naartoe kunt. Het ontbijt was heerlijk en de service was uitstekend. Goede keuze voor een citytrip!

Gereisd met partner in oktober 2014

Prachtig nieuw hotel

Inge,
    11-10-2012

Prachtig nieuw hotel in east Kowloon, 5min lopen van een MTR halte waarmee je snel naar Tsim tsa tsui of Hong Kong Island reist. Op 10a15 minuten lopen van het hotel zit een groot winkelcentrum.

De kamers zijn groot, hebben een heerlijk bed en een heerlijke (regen) douche.

Je mag gratis gebruik maken van de minibar waar fris, water en bier in staat. Dit wordt elke dag bijgevuld. Op de kamer is een ipad die je kan gebruiken en snel wifi.

Het zwembad was op het moment dat wij er waren nog niet in gebruik ivm de regering, die hebben nog geen vergunning af gegeven. Dat was wel jammer. Ze hopen snel een vergunning te krijgen.

Vlak bij het hotel zitten ook wat zaakjes waar je ontbijt kan halen maar zelf deden wij dit meestal in Tsim tsa tsui of Hong kong island.

Absoluut een aanrader dit hotel, ondanks dat het niet midden in tsim tsa tsui of hong kong island is ben je daar snel met de MTR, snel, duidelijk en niet duur

Gereisd met partner in september 2012

prima hotel in t centrum

theo,
    6-7-2012

perfect hotel als stopover. Hotel ligt in t centrum tussen hoogbouwflats, hierdoor geen uitzicht. Tegenover ingang hotel is een klein parkje met groen. Verder minimarktje op de hoek en ca 200mtr verder een grote supermarkt, rechtsaf, aan de overkant winkelcentrum in trap af. Gunstig gelegen t.o.v. metro (Fortres Hill). uitgebreid ontbijt met voor ieder wat wils. De lobby van het hotel stelt echter niets voor. grote kale hal met maar enkele stoelen. Hong Kong bezoeken en bekijken is zelf prima te doen. De metro, de Peak-tram, de bus en ferry gaat eenvoudig. En men is bijzonder behulpzaam en vriendelijk. En Hong Kong is zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in Mon May 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)