Hotel Wutse

Hotel Wutse

Weer vandaag25°

2 reviews over Hotel Wutse in het Nederlands

Gastvrij personeel maakt veel goed

paulpb
31-7-2009

Shigatse Wutse Hotel ligt wat buiten het centrum maar met een taxi kun je voor weinig overal komen. Hondengeblaf houdt menigeen uit de slaap. Matig ontbijtje hoor...

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Oogt binnenin mooi, verder een ramp

Hans
21-9-2008

Hotel ligt ver van centrum. Je wordt er als u zich in een groep bevind wel eens afgezet. Probeer dit te vermijden. Het enige positieve is dat het hotel mooi oogt, en dat de kamers net zijn. Zoals vaker in staatshotels laat de service echter sterk te wensen over. Vermijd absoluut het restaurant (gezien afstand van centrum taxi noodzakelijk). De kwaliteit van het eten is verschrikkelijk (zelfs naar Chineese of Tibetaanse normen). Ontbijt wordt op voorhand klaargemaakt: je krijgt dus een koude slappe toast en een koud spiegelei. Personeel dat de indruk geeft sterk tegen hun zin te werken, onvriendelijk

Gereisd Met partner in september 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Wutse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wutse in Shigatse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wutse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.