Hotel Snow Leopard Guest House

1 review over Hotel Snow Leopard Guest House in het Nederlands

nooit meer

kees
25-5-2011

na 18.00 warm water na 6.00 geen wateren stroom meer zand in de bad kuip en verder overal stof vuil linnen en handdoek

Gereisd met vrienden in mei 2011

• AdresOld Tingri stad
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Snow Leopard Guest House

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Snow Leopard Guest House in Shigatse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Snow Leopard Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.