Weer vandaag24°
7,5

2 reviews over Hotel Shigatse in het Nederlands

Onvoorstelbaar goed voor deze stad

j.sillen
4-8-2011

In Tibet is meer te doen dan je denkt en echt niet zo primitief. Ervaar dit hotel en deze stad. Pas op voor de masseuses, iemand in onze groep deed er slechte ervaringen mee op.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

erg slecht geslapen

L. Bouwmeester
9-3-2010

het hotel was toen in 1997 net nieuw. zag er voor de berippen van Tibet mooi uit maar in de nacht kregen we bezoek op onze kamer. Van een grote rat, we hebben geen oog meer dicht gedaan.

Gereisd met vrienden in januari 1997

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Shigatse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shigatse in Shigatse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shigatse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.