Hotel Manasarovar

2 reviews over Hotel Manasarovar in het Nederlands

Goed hotel

Angelique van der Werff
8-5-2012

Voor Tibetaanse begrippen een zeer goed hotel. Wel een stukje (20 minuten) lopen naar het oude centrum. Wij vonden dit hotel eruit springen tijdens onze tocht van Lhasa naar Kathmandu. Hier heerlijke (dek)bedden en internet (via kabel) op de kamer. Ontbijtbuffet was prima en veel keus.

Gereisd Met partner in Tue Apr 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

redelijk hotel

Harrie
13-10-2010

Het hotel Manosarovar in Shigatse is een redelijk hotel. Liften zijn er niet, maar de service van het personeel oversteeg onze verwachtingen toen ze de bagage naar de kamer brachten. De kamer was, naar chinese begrippen, ruim. De muren en het plafond waren beschilderd met Tibetaanse motieven. De douche/badkamer was gedateerd maar we hadden wel veel én warm water. De bedden waren redelijk hard, het beddengoed was schoon. We hebben er geen maaltijden gebruikt, dat deden we in het nabijgelegen centrum waar veel eetgelegenheden zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

• AdresNO.20 QINGDAO ROAD, SHIGATSE CITY, 850000
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer86-892-8839999

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Manasarovar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manasarovar in Shigatse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manasarovar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.