Sorteren

Reviews over Shigatse

Onvoorstelbaar goed voor deze stad

j.sillen
    4-8-2011

In Tibet is meer te doen dan je denkt en echt niet zo primitief. Ervaar dit hotel en deze stad.

Pas op voor de masseuses, iemand in onze groep deed er slechte ervaringen mee op.

redelijk hotel

Harrie
    13-10-2010

Het hotel Manosarovar in Shigatse is een redelijk hotel. Liften zijn er niet, maar de service van het personeel oversteeg onze verwachtingen toen ze de bagage naar de kamer brachten. De kamer was, naar chinese begrippen, ruim. De muren en het plafond waren beschilderd met Tibetaanse motieven. De douche/badkamer was gedateerd maar we hadden wel veel én warm water. De bedden waren redelijk hard, het beddengoed was schoon. We hebben er geen maaltijden gebruikt, dat deden we in het nabijgelegen centrum waar veel eetgelegenheden zijn.

Gastvrij personeel maakt veel goed

paulpb
    31-7-2009

Shigatse Wutse Hotel ligt wat buiten het centrum maar met een taxi kun je voor weinig overal komen.

Hondengeblaf houdt menigeen uit de slaap.

Matig ontbijtje hoor...

Oogt binnenin mooi, verder een ramp

Hans
    21-9-2008

Hotel ligt ver van centrum. Je wordt er als u zich in een groep bevind wel eens afgezet. Probeer dit te vermijden. Het enige positieve is dat het hotel mooi oogt, en dat de kamers net zijn. Zoals vaker in staatshotels laat de service echter sterk te wensen over. Vermijd absoluut het restaurant (gezien afstand van centrum taxi noodzakelijk). De kwaliteit van het eten is verschrikkelijk (zelfs naar Chineese of Tibetaanse normen). Ontbijt wordt op voorhand klaargemaakt: je krijgt dus een koude slappe toast en een koud spiegelei.

Personeel dat de indruk geeft sterk tegen hun zin te werken, onvriendelijk

Shigatse scoort een 6 uit 10, op basis van 3 reviews