Hotel Cool Yak

Hotel Cool Yak

5,5

2 reviews over Hotel Cool Yak in het Nederlands

Dit moest het beste hotel zijn maar.....

bijning
17-5-2013

Helaas hebben wij dit Hotel door onze reisorganisatie bestempeld als het beste hotel in de buurt , moeten bezoeken Een openlucht ontbijt (je) op het dak van het hotel ,lekker en goed wakker worden als het bijna tegen het vriespunt is, Veel keus is er niet Kamers zijn sterk verouderd donker en stinken een kachel is er niet dus denk je lekker een warme douche , helaas geen warm water Door te klagen een andere kamer gekregen de badkamer en toilet bezoek kan je vanaf je bed meemaken want de scheidingswand is van glas.Ook hier is alles sterk verouderd .

Gereisd Met partner in Sun May 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel op een toplocatie!

Petra
23-9-2010

Een leuk Tibetaans hotel op een zeer goede locatie, op nog geen 200 m van de Jokhang tempel. Wij kregen een 3 -persoons kamer, die erg groot was, voorzien van bureau, een zitje met waterkoker (incl. thee/koffie), tv, airco en badkamer met douche en gratis Wifi bij de receptie en in de ontbijtruimte. De kamer was ook heel erg schoon. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Voor iedereen aan te bevelen!

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cool Yak in Lhasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cool Yak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.