Hotel Banak Shol

1 review over Hotel Banak Shol in het Nederlands

In november 2011 5 dagen verbleven in dit hotel

Marie Jose
13-7-2012

In november 2011 5 dagen verbleven in dit hotel. Vergane glorie, kamer was redelijk ruim. Badkamer erg verwaarloosd. 's nachts al onder het vriespunt en de ramen sloten niet goed. In de hotelkamers is geen verwarming (in ieder geval niet in de hotels die wij bezocht hebben) Het was echt heel erg koud 's nachts. We kregen een extra deken. Zoals de hoogte went, wen je ook aan een koude omgeving. Het was een low budget reis, maar dit was wel heel minimaal. Op de kamer stond een grote thermoskan met heet water en die kon je zo vaak als je wilde bijvullen, dat was weer fijn. De ligging was goed, alles was op loopafstand. Ontbijten bij restaurant Dunya.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

• AdresNo.8 Beijing East Road 850000
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Banak Shol in Lhasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Banak Shol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.