Reviews over accommodaties in Tibet

Zeer centraal gelegen in Tibetaanse wiik.

Kees Mommers,
    23-5-2017

Zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt . Kamers zijn erg druk ingericht, maar wel in Tibetaanse stijl, en dat maakt het wel prettig.

Een aanrader..

Wees welkom...

Maaike,
    3-8-2012

Een oudere man als eigenaar, die rustig vrienden weg jaagt van de computer omdat jij als gast zonodig moet bloggen...een kleed voor de deur, een moskee ernaast (gelukkig ging de zon pas rond 6 uur op hahaha dat hoor je dus wel).

Kamers uitstekend, schoon, groot, met bad (bij ons beter dan de kwaliteit douche maar was bij anderen weer prima), prima ontbijt (nooit avond gegeten; deden we bij zijn zoon wat verderop hahaha).

En dan als je vertrekt..krijg je de witte gelukssjaal..hoe mooi is dat...

Na Lhasa was dit een superkamer

Marie Jose,
    13-7-2012

Na Lhasa was dit een superkamer. Schoon, een douche met heet water en een kamer op de zonkant met een fantastisch uitzicht. De kamer ligt aan de rand van het nieuwe deel van de stad en gelukkig is er een restaurant op loopafstand.

We zijn hier nacht.

Gezellig hotel met prima ligging.

mvdn,
    26-4-2012

Het hotel lig op loopafstand tussen Potala (ca. 1 km) en Barkhorplein (ca. 300 meter). Grote supermarkt aan de overkant. Het hotel ligt op de 2e verdieping (trappen lopen is hijgen met die hoogte). Kamers zijn netjes met een kleine badkamer. Het hotel heeft een gezellige lounge met restaurant. Je kunt er prima eten. Allerlei soorten gerechten, zoals Tibetaans, Chinees, pizza, pastas, sandwiches, vlees, etc. Keuze genoeg (soms is iets niet op voorraad). Gratis wifi beschikbaar. Vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.

Keurig hotel.

M. Beers,
    1-2-2012

De straten van de stad waren opengebroken, maar daar kon het hotel waarschijnlijk niets aan doen.