China

Reviews over accommodaties in China

Schitterende plek!

J.BAAS,
    29-7-2017

Om de omgeving zoals Karsgebergte te verkennen is dit een goed uitgangspunt, ook varen over de Li-rivier en lichtshow ook leuk, maar prijzig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Tophotel op toplocatie! Aanbevelen waard.

Gast,
    27-7-2017

Wij hadden een Deluxe Studio kamer 2007. Wij zijn over de hele wereld in veel hotels geweest. Dit hotel staat in de top 3. Gewoon perfect. Zeer schoon en keurig. Iedereen spreekt Engels, zelfs de schoonmakers. Groot voordeel was dat we hier een wasmachine/droger in de keuken hadden. Zwembad en saunafaciliteiten zijn zeer goed. Badjassen en slippers voorhanden. Net zoals handdoeken bij het zwembad en lockers.

Als er dan toch een minpuntje moet worden gevonden: de onderkant van de betimmering van de hoeken bij de balkondeur waren kapot. Verder werkt het broodroosterapparaat in het restaurant zeer traag.

Metro zit links uit het hotel, links hoek om, volgende hoek ook links en dan rechtuit (Line 2 JingJang Hotel uitgang C). Er is een iets kortere weg maar dat is gecompliceerd.

Kaartje naar Pand Breeding Centre (metrolijn 3 Panda Avenue (heet in metro anders, helaas vergeten)) kost CNY 3 pp (prijspeil maart 2017). People’s Park kost CNY 2 pp en Jinli Street kost ook CNY 2 pp (prijspeil maart 2017).

Links uit het hotel aan de overkant van het kruispunt zit in het winkelcentrum op etage 2 en 3 Carrefour. Daarnaast zit een KFC. Je zit hier in het hartje van een zakendistrict met veel winkeltje en talloze eetgelegenheden.

Op het vliegveld proberen ze je te bedonderen met taxi's. Heenweg betaalden wij CNY 100. Terugweg ging met taxi met meter CNY 60 incl. tol CNY 10.

Gereisd met partner in maart 2017

Een geweldige locatie.

Mevr. Janssen,
    10-2-2017

Netjes verzorgd; lekker eten. Mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Eenvoudig bereikbaar via aankomsthal luchthaven

Jan en Ellen,
    29-10-2016

Mooi hotel met ruime kamers. Je loopt er zo naar toe. Links af in aankomsthal A. Kamer met volledige uitrusting. Badjassen, slofjes, schoenpoetssevice noem maar op. Zeer vriendelijk personeel. Binnen het hotel zijn diverse bars en restaurants. Wij gebruikten het hotel als "daystay" vanwege een lange overstaptijd. Geboekt via between9and5 site. Minpuntje was de inhoud van de minibar. 6 blikjes fris en 2 kleine zakjes pinda's.

Gereisd met partner in oktober 2016

Prachtig hotel

Erika,
    2-5-2016

Heel service gericht ,

Kwamen met onze zoon met beperking van tevoren gemaild , dat als we aankwamen dat we wel onze kamer in konden

Want in heel hong kong is 3 uur incheck tijd

Maar ze zorgden dat onze kamer eerder klaar was .

We werden opgewacht en wilden met ons praten wat hun konden doen om dingen te verbeteren voor mensen met beperking .

Mooi zwembad , je loopt zo een heel groot winkelcentrum in en de metro zit eronder, busstation ernaast en taxi,s staan ervoor .

En als je het hotel over de loop brug uit loopt en dan eerste straat rechts zit de goedkoopste markt van hongkong

Staat nergens aangegeven dat die er is

Ik zou weer voor dit hotel kiezen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016