Hotel Yiu Fai Guesthouse

HotelWeer vandaag32°27°

We hebben een aantal aanbieders voor Yiu Fai Guesthouse voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Yiu Fai Guesthouse in het Nederlands

Superplek in Hong Kong

Truus
12-2-2010

Deze hostel ligt in hartje Tsimshatsui in een verzorgd gebouw. Hoewel het een beetje een doolhof is, hadden we geen moeite om het te vinden. Zoals kennelijk gebruikelijk in Hong Kong is de kamer superklein, maar 2 schone goede bedden, airco en een inimini privé badkamertje is uiteindelijk alles wat je nodig hebt. De bus vanaf en naar het vliegveld stopt voor de deur en het metrostation is dichtbij. Het is maar even lopen naar de haven waar de ferry naar Hong Kong eiland gaat. 's Avonds is hier de sound en lightshow, heel mooi.

De eigenaar is heel behulpzaam en legt alles prima uit, heeft een antwoord op alle vragen en woont zelf dichtbij de kamers van de hostel.

Al met al een bijzondere ervaring in een bruisende stad, voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yiu Fai Guesthouse in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yiu Fai Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Yiu Fai Guesthouse scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.