Hotel Wharney Guang Dong Hong Kong

Hotel Wharney Guang Dong Hong Kong

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Wharney Guang Dong Hong Kong voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Wharney Guang Dong Hong Kong in het Nederlands

2007

goed hotel makkelijk met bus e 11 te bereiken vanaf het vliegveld 100 mtr lopen. kosten hkdollar 21

internetten op de hoek pacific coffee

en in de metro beide voor niets.

Aanrader

Gereisd anders in maart 2007

Een mooi, groot hotel in de wijk Wan Chai

D. Brouwer
27-1-2007

Een mooi, groot hotel in de wijk Wan Chai. Het metro stations is dichtbij. De wijk zelf is ook het bekijken waard.

Het hotel is goed, niet overdreven luxe.

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wharney Guang Dong Hong Kong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wharney Guang Dong Hong Kong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.