Hotel The Peninsula Hong Kong

Hotel The Peninsula Hong Kong

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag21°18°

We hebben een aantal aanbieders voor The Peninsula Hong Kong voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel The Peninsula Hong Kong in het Nederlands

HET hotel van Hong Kong

R. van Ekeren
21-8-2010

Hotel van uitzonderlijke klasse. Alles word voor je geregeld daar. Er is zelf personeel om je handen te wassen en drogen op het toilet. Wat ook een aanrader is om je door een van de 14 Roll Royce Phantoms die het hotel heeft, van en naar het vliegveld te laten brengen. De kamers zijn stijlvol, zeer schoon en uiterst comfortabel. De marmeren lobby is indrukwekkend en de faciliteiten (zoals: zembad, sauna, whirpools, etc.) zijn top. Personeel is zeer behulpzaam en het eten is er van hoge klasse. Wel zou ik een kamer aan de voorzijde van het hotel boeken ipv de achterzijde. Anders zit je de hele tijd tegen een verouderd hotel aan te kijken dat pal achter dit hotel staat. Het hotel heeft op de 32e verdieping een restaurant en bar dat volledig door Philip Starck is ontworpen, dit is ook zeer de moeite waard om eens te bezoeken. Kortom, denk dat er in haast in heel Azie geen beter hotel te vinden is.

Gereisd zakelijk in mei 2007
2007

Dit hotel staat op eenzame hoogte

N. Blansjaar
8-10-2007

Dit hotel staat op eenzame hoogte. Van de ontvangst met de beroemde rolls royce t/m het inchecken (op de eigen kamer) tot het adembenemende uitzicht en het feit dat het personeel je naam al kent nog voordat je er 1 voet over de drempel hebt gezet. Werkelijk een unieke ervaring. En qua locatie een perfecte uitvalsbasis.

Gereisd met partner in februari 2007
2006

Een meer dan geweldige ervaring

H.G. Kleene
15-6-2006

Een meer dan geweldige ervaring. Wij hebben hebben in dit geweldige hotel 5 nachten mogen logeren. De ontvangst op het vliegveld en in het hotel is super (vooral als je een van de Rolls-Royces hebt geboekt). Alles verloopt erg soepel en men is zeer gastvriendelijk. De suite is adembenemend. Het uitzicht richting Hong-Konghaven was ongelooflijk mooi. Heerlijk gegeten in de diverse restaurants. Zwemmen op de 18e verdieping is zeker een aanrader! (opmerking: in het water plonsen mag maar voordat je weer aan de kant staat is de grond naast het bad weer droog gemaakt, een gast zou toch eens uitglijden).

Tip: maakt vooral bij mooi weer een helicoptervlucht boven Hong-Kong (het hotel heeft er een boven op het dak staan).

Wij gaan hier zeker ooit weer heen!

Gereisd anders in juni 2006

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Peninsula Hong Kong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Peninsula Hong Kong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.