Kleine hotelsWeer vandaag35°29°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Minden voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Minden in het Nederlands

2007

Ik was van 17 juli t/m 28 juli in dit hotel

M.A.Voogd
21-9-2007

Ik was van 17 juli t/m 28 juli in dit hotel.Hotel ligt midden in T.S.T Kowloon dus in het centrum,maar in een rustige straat.Enig rumoer in nachtelijke uurtjes doordat er een nachtclub tegenover zit maar niet echt storend.De kamers zijn prima,personeel vriendelijk.Het enige minpuntje is het zeer beperkte ontbijt.De prijs is ongeveer E85,p.p.p.n voor in mijn geval een single room met groot bed.

Gereisd Alleenreizend in Fri Sep 21 2007 16:14:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Minden in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Minden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.