Hotel The Marco Polo Gateway

Hotel The Marco Polo Gateway

We hebben een aantal aanbieders voor The Marco Polo Gateway voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Marco Polo Gateway in het Nederlands

Een van de toppers

Echtpaar 50+
4-9-2011

We waren hier 3 dagen voor zakelijke doeleinden. Prachtige ligging, midden in een moderne winkelpassage. Fantastische bediening, erg fraaie inrichting. Personeel lijkt je constant te willen bedienen. Vóór de deur, ná de deur etc. etc. Maaltijden gewoon superieur. Kamers heel erg groot. Badjassen, badslippers, werkelijk álles wat bij een tophotel hoort.

Gereisd Met partner in september 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Marco Polo Gateway in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Marco Polo Gateway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.