7,9

We hebben een aantal aanbieders voor The Cityview voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Cityview in het Nederlands

2007

Dit is echt een fijn hotel en niet al te duur - 5 min lopen naar de boot naar HK Island, en pal naast het beroemde Pininsula. Mooie kamer - Harbour View is echt de moeite waard!

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Cityview in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Cityview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.