7,9

We hebben een aantal aanbieders voor The Cityview voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Cityview in het Nederlands

prima hotel voor stedentrip

marja
18-5-2010

hotel ligt zeer gunstig tov ferry en metro. geen hotel om hele dag in door te brenegn maar juist als uitvalsbasis om er op uit te trekken in stad.

personeel vriendleijk, ontbijt meer dan ok en ook kamers en service is waar voor je geld. goed toeristen hotel zonder al teveel poespas. hadden kamer met view dat was zeker s avonds erg mooie toevoeging

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Cityview in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Cityview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.