Kleine hotelsWeer vandaag34°29°
Hotel The Bauhinia - Central

We hebben een aantal aanbieders voor The Bauhinia - Central voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Bauhinia - Central in het Nederlands

Great value for money

Kai
12-4-2015

Gesitueerd boven metrostation Sheung Wan op zo'n 5 min lopen van de mid-levels escalators. Voor HK begrippen zeer ruime kamer met genoeg plek voor klein bureau, bagagestandaard en minibar. Kastruimte is ruim met voldoende hangers. Pluspunt is de strijkplank en strijkbout welke ik aantrof in de garderobekast. Mooie schone douche. Ik had kamer 307 (zie foto). Inchecken en uitchecken vlot. Jong en vlot personeel die goed Engels spreken. Neem een kamer boven de hotellobby/entree. Geen mooi uitzicht want je kijkt tegen het Wing On departmentstore gebouw aan, maar deze straat is verkeersluw. Ik heb er heerlijk kunnen slapen. De kamers aan de zijkant kijken uit op vrij drukke straten. Met name Connaugt Rd is een zeer drukke autoweg (kamers met hoge nrs aan de rechterkant van foto) In het complex kan men ook volledig uitgeruste appartementen huren. Laat je niet misleiden door deze foto's. De appartementen zijn uiteraard groter.

Gereisd Zakelijk in mei 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Bauhinia - Central in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Bauhinia - Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.