Kleine hotelsWeer vandaag30°25°
Hotel Sohotel

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Sohotel voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Sohotel

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand> 10 km

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sohotel in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sohotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.