6,3

6 reviews over Hotel Silvermine Beach in het Nederlands

Mooi gelegen maar verouderd hotel

Hans Huizinga
27-5-2011

Silvermine Beach Hotel is een mooi gelegen hotel als je op één dag de Giant Budha en Tai O wilt bezoeken. Goede busverbinding met beide attracties. Kamers zijn verouderd en niet super schoon. Reestaurant is netjes en biedt goed eten.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie ligging

a.groep1
2-11-2009

Het Hotel is wel wat verouderd, het heeft wel een opknap beurd nodig. De kamers waren eenvoudig maar schoon. Het personeel zeer behulpzaam. Het eten was vers en van goede kwaliteit. De omgeving is zeker de moeite waard. Het hotel ligt op het rustige Lantau Island en dus niet de hectische drukkte van de stad. Je kunt gemakkelijk naar Knowloon komen via met een watertaxi, wat tevens een leuke ervaring is.

Gereisd Met partner in april 2009

Perfecte ligging met uitzicht over de zee

Frank
27-10-2009

Hotel is prima om tot rust te komen. Dicht bij het veer naar City. Prijzen erg hoog voor restaurant. Buiten het hotel beter, lekkerder en gezelliger.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Aan het strand!

manders.carijn
19-10-2009

Prima hotel direct aan het strand, het personeel was enorm aardig, kamer heel basic jaren 70 maar voor Hong Kong begrippen is het hier ook niet erg duur. Als je naar Hong Kong komt om te winkelen in het bruisende hart (Kowloon) kan je hier beter niet boeken, het is namelijk nog zo'n 45 minuten per boot, de luchthaven ligt wel in de buurt. Wij vonden het er erg relaxed en prima.

Gereisd Met partner in januari 2009
2008

Silvermine Beach hotel

René
25-6-2008

Gedateerd en verouderd hotel. Zogenaamde 'nieuwe gebouw' is volgens mij al weer 20 jaar nieuw! Kamers zijn pover ingericht vloerbedekking, muren en badkamer zijn smerig. Op dit moment renovatie bezig van 'oude gedeelte vanhotel'. Onbijt buffet beperkt. Locatie o.k. zwembad o.k. al zou hier een renovatie ook niet misstaan. al met al prijs kwaliteit verhouding niet goed. Wellicht beter na renovatie (eind 2008)

Gereisd Met partner in juni 2008
2007

Prima hotel om een paar nachtjes door te brengen als je de

Edith Pronk-Appel
23-1-2007

Prima hotel om een paar nachtjes door te brengen als je de Budha, Tai O en Disneyland wilt combineren. Er werd de avond dat wij daar logeerden een prima buffet geserveerd.

Gereisd Familie in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Silvermine Beach voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silvermine Beach in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silvermine Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.