Hotel Royal Plaza Hotel (Kowloon)

Hotel Royal Plaza Hotel (Kowloon)

8.6Fantastisch

China, Hongkong, Hongkong

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Plaza Hotel (Kowloon) voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

13 reviews over Hotel Royal Plaza Hotel (Kowloon)

• 9Erika02-05-2016

Prachtig hotel

Heel service gericht , Kwamen met onze zoon met beperking van tevoren gemaild , dat als we aankwamen dat we wel onze kamer in konden Want in heel hong kong is 3 uur incheck tijd Maar ze zorgden dat onze kamer eerder klaar was . We werden opgewacht en wilden met ons praten wat hun konden doen om dingen te verbeteren voor mensen met beperking . Mooi zwembad , je loopt zo een heel groot winkelcentrum in en de metro zit eronder, busstation ernaast en taxi,s staan ervoor . En als je het hotel over de loop brug uit loopt en dan eerste straat rechts zit de goedkoopste markt van hongkong Staat nergens aangegeven dat die er is Ik zou weer voor dit hotel kiezen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10steve13-11-2013

Luxe op en top!

Het hotel is pas geroneveerd, waardoor het pure luxe uitstraalt. Tijdens ons verblijf was het zwembad nog niet volledig klaar, spijtig voor de kinderen, maar we mochten op kosten van het hotel naar hun dochterhotel (heen -en terugreis per taxi werd volledig terugbetaald) Mooie service!

Gereisd met vrienden in november 2013

• 6mr gee31-10-2011

is aan een opknapbeurt toe

Presenteert zich als 5* hotel. De kamers zijn ruim, maar vergane glorie. Badkamer klein, vochtig. Overigens wel schoon. WiFi bleek niet beschikbaar i.t.t. geafficheerd. Prijs/kwaliteit onder de maat. Ligging, hoewel dicht bij MTR, ver uit de buurt van HKG Island en toeristische attracties.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8hartm3607-10-2011

goed 5* hotel met prima prijs/kwaliteit

Ruime kamers wat in HK een uitzondering is. Personeel soms niet erg klantgericht. Konden pas na uren onze kamer in na een lange reis. Daarom lage waardering voor service. Ontbijt prima, voldoende keus en verzorgd. Ligging vlak bij Pr Edward metrostation dus alles goed bereikbaar.

Gereisd met partner in september 2011

• 9edgar en eline13-07-2011

heel groot, mooi en heel goede locatie

goede ligging, vlak bij merto ' prince edward' met de MTR alles prima te berijken. heel groot hotel met erg ruime kamers. schoon en personeel erg netjes en vriendelijk. tevens alle denkbare faciliteiten beschikbaar. voor ons een ideale uitvalsbasis voor 3 dagen Hongkong!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Sylvia16-05-2011

Geweldig hotel !

Het Royal Plaza Hotel in Hongkong is het fijnste hotel dat we ooit hebben meegemaakt. De service van dit hotel is bijna niet te evenaren. Heb je een vraag, dan wordt die gelijk beantwoord en binnen een minuut staat er iemand voor je kamerdeur om je van dienst te zijn. Dit altijd met een enorme vriendelijkheid en hulpvaardigheid. Daarnaast is het een fijn hotel om met je gezin te vertoeven. Je ziet ook meerdere gezinnen om je heen. Het is er erg gezellig. De kamers zijn ruim en verzorgd. Iedere dag wordt alles opgeruimd. Wij verbleven met 4 kinderen in twee connected rooms en elke dag vonden we de kamer netjes terug. Het zwembad is fantastisch. Niet alleen is alles heel schoon ook het water was lekker warm, je stapte er zo in. Heerlijk relaxed. Naast het zwembad ligstoelen en handdoeken werden zo uitgereikt. Je voelde je heel veilig in het hotel want niet iedereen kon zo maar naar boven. 's-avonds moest je aangeven naar welke kamer je ging.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 10Elly 24-09-2010

Royal Plaza in Mongkok East

Royal Plaza is mooi chinees hotel,bij winkelcentrum Grand Century Place. ( Foodcourt en div. restaurants bovenin+MRT Mongkok East 5 min. Wij verbleven hier 5 nachten in prima familiekamer,goede bedden. Vriendelijk personeel spreekt redelijk engels.

In Lobby bij afgeschermde zitjes namen iedere dag vanaf 11 uur uitgebreidde lunch in buffetvorm voor HKD 88 p.p. erg lekker, om hierna de stad te verkennen. Restaurant 1e etage ontbijt buffet kost HKD 205 p.p/ Dinner HKD 480 incl. p.p.

Zwembad: lekker zwembad met bubbelbad en ligbedden ( badmuts verplicht ) vaste schoonmaaktijden waarop het bad word gesloten. ( vragen ! ) Tevens fitnessruimte en gescheiden sauna. (gebruikelijk in azië )

Tip: koop Octopus Card ( OV chip )bij stations, voor MRT en bussen, zeer goedkope manier van reizen ! Peaktram erg leuk,prachtig uitzicht over stad. (ook met Octopus Card ) Hong Kong Park, Causeway Bay,Times Square,IFC shopping, Kowloon Walled City Park,HK Island

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Rene01-01-2010

Absoluut fantastisch

Net als de rest van de hotels in Hongkong is dit hotel niet goedkoop. Als je een iets duurdere kamer neemt kan je voor een klein bedrag toegang krijgen tot de elite afdeling. Daar kan je de hele dag door gratis drinken en is er elke dag een borrel met hapjes (ook gratis). Verder heb je dan op je kamer ook gratis toegang tot het (wireless) netwerk. Zeker een aanrader. De ligging van het hotel is perfect. Het ligt tegen een winkelcentrum aan met een aantal zeer populaire restaurants en een foudcourt. Het is wel even 10 minuten wandelen naar de metro, maar dat is voor ons geen probleem.

Gereisd met partner in maart 2009

• 9cara01-06-2009

prachtig chinees hotel

mooi hotel echt chinees,zeer ruime kamers voor hongkong,erg vriendelijk personeel,kamers zijn schoon,hotel is goed onderhouden,mooi zwembad,aansluitend een mall,dichtbij ladies/bird en flower markt,groot treinstation

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9Marijana Pezer28-04-2006

Marijana

Hotel iz zeker aan aanrader. Eten vortrefelijk, service prima. Kamers heel ruim wat ik voor veel andere hotels in Hong Kong niet kan zeggen. Gaan zeker ooit terug!

Gereisd in april 2006

Hotel Royal Plaza Hotel (Kowloon) info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages