8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Plaza Hotel (Kowloon) voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Royal Plaza Hotel (Kowloon) in het Nederlands

Prachtig hotel

Erika
2-5-2016

Heel service gericht ,

Kwamen met onze zoon met beperking van tevoren gemaild , dat als we aankwamen dat we wel onze kamer in konden

Want in heel hong kong is 3 uur incheck tijd

Maar ze zorgden dat onze kamer eerder klaar was .

We werden opgewacht en wilden met ons praten wat hun konden doen om dingen te verbeteren voor mensen met beperking .

Mooi zwembad , je loopt zo een heel groot winkelcentrum in en de metro zit eronder, busstation ernaast en taxi,s staan ervoor .

En als je het hotel over de loop brug uit loopt en dan eerste straat rechts zit de goedkoopste markt van hongkong

Staat nergens aangegeven dat die er is

Ik zou weer voor dit hotel kiezen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Luxe op en top!

steve
13-11-2013

Het hotel is pas geroneveerd, waardoor het pure luxe uitstraalt.

Tijdens ons verblijf was het zwembad nog niet volledig klaar, spijtig voor de kinderen, maar we mochten op kosten van het hotel naar hun dochterhotel (heen -en terugreis per taxi werd volledig terugbetaald) Mooie service!

Gereisd met vrienden in november 2013

is aan een opknapbeurt toe

mr gee
31-10-2011

Presenteert zich als 5* hotel. De kamers zijn ruim, maar vergane glorie. Badkamer klein, vochtig. Overigens wel schoon. WiFi bleek niet beschikbaar i.t.t. geafficheerd. Prijs/kwaliteit onder de maat. Ligging, hoewel dicht bij MTR, ver uit de buurt van HKG Island en toeristische attracties.

Gereisd met partner in oktober 2011

goed 5* hotel met prima prijs/kwaliteit

hartm36
7-10-2011

Ruime kamers wat in HK een uitzondering is. Personeel soms niet erg klantgericht. Konden pas na uren onze kamer in na een lange reis.

Daarom lage waardering voor service. Ontbijt prima, voldoende keus en verzorgd. Ligging vlak bij Pr Edward metrostation dus alles goed bereikbaar.

Gereisd met partner in september 2011

heel groot, mooi en heel goede locatie

edgar en eline
13-7-2011

goede ligging, vlak bij merto ' prince edward'

met de MTR alles prima te berijken.

heel groot hotel met erg ruime kamers.

schoon en personeel erg netjes en vriendelijk.

tevens alle denkbare faciliteiten beschikbaar.

voor ons een ideale uitvalsbasis voor 3 dagen Hongkong!

Gereisd met partner in juli 2011

Geweldig hotel !

Sylvia
16-5-2011

Het Royal Plaza Hotel in Hongkong is het fijnste hotel dat we ooit hebben meegemaakt. De service van dit hotel is bijna niet te evenaren. Heb je een vraag, dan wordt die gelijk beantwoord en binnen een minuut staat er iemand voor je kamerdeur om je van dienst te zijn. Dit altijd met een enorme vriendelijkheid en hulpvaardigheid.

Daarnaast is het een fijn hotel om met je gezin te vertoeven. Je ziet ook meerdere gezinnen om je heen. Het is er erg gezellig.

De kamers zijn ruim en verzorgd. Iedere dag wordt alles opgeruimd. Wij verbleven met 4 kinderen in twee connected rooms en elke dag vonden we de kamer netjes terug.

Het zwembad is fantastisch. Niet alleen is alles heel schoon ook het water was lekker warm, je stapte er zo in. Heerlijk relaxed. Naast het zwembad ligstoelen en handdoeken werden zo uitgereikt.

Je voelde je heel veilig in het hotel want niet iedereen kon zo maar naar boven. 's-avonds moest je aangeven naar welke kamer je ging.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Royal Plaza in Mongkok East

Elly
24-9-2010

Royal Plaza is mooi chinees hotel,bij winkelcentrum Grand Century Place.

( Foodcourt en div. restaurants bovenin+MRT Mongkok East 5 min.

Wij verbleven hier 5 nachten in prima familiekamer,goede bedden.

Vriendelijk personeel spreekt redelijk engels.

In Lobby bij afgeschermde zitjes namen iedere dag vanaf 11 uur uitgebreidde lunch in buffetvorm voor HKD 88 p.p. erg lekker, om hierna de stad te verkennen.

Restaurant 1e etage ontbijt buffet kost HKD 205 p.p/ Dinner HKD 480 incl. p.p.

Zwembad: lekker zwembad met bubbelbad en ligbedden ( badmuts verplicht )

vaste schoonmaaktijden waarop het bad word gesloten. ( vragen ! )

Tevens fitnessruimte en gescheiden sauna. (gebruikelijk in azië )

Tip:

** koop Octopus Card ( OV chip )bij stations, voor MRT en bussen,

zeer goedkope manier van reizen !

** Peaktram erg leuk,prachtig uitzicht over stad. (ook met Octopus Card )

** Hong Kong Park, Causeway Bay,Times Square,IFC shopping,

Kowloon Walled City Park,HK Island

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Absoluut fantastisch

Rene
1-1-2010

Net als de rest van de hotels in Hongkong is dit hotel niet goedkoop. Als je een iets duurdere kamer neemt kan je voor een klein bedrag toegang krijgen tot de elite afdeling. Daar kan je de hele dag door gratis drinken en is er elke dag een borrel met hapjes (ook gratis). Verder heb je dan op je kamer ook gratis toegang tot het (wireless) netwerk. Zeker een aanrader.

De ligging van het hotel is perfect. Het ligt tegen een winkelcentrum aan met een aantal zeer populaire restaurants en een foudcourt. Het is wel even 10 minuten wandelen naar de metro, maar dat is voor ons geen probleem.

Gereisd met partner in maart 2009

prachtig chinees hotel

cara
1-6-2009

mooi hotel echt chinees,zeer ruime kamers voor hongkong,erg vriendelijk personeel,kamers zijn schoon,hotel is goed onderhouden,mooi zwembad,aansluitend een mall,dichtbij ladies/bird en flower markt,groot treinstation

Gereisd met vrienden in januari 2009
2006

Marijana Hotel iz zeker aan aanrader

Marijana Pezer
28-4-2006

Marijana

Hotel iz zeker aan aanrader. Eten vortrefelijk, service prima. Kamers heel ruim wat ik voor veel andere hotels in Hong Kong niet kan zeggen.

Gaan zeker ooit terug!

Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Plaza Hotel (Kowloon) in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Plaza Hotel (Kowloon) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.