8,5

6 reviews over Hotel Regal Oriental in het Nederlands

Schitterend hotel

tenk
12-5-2015

Kamers super ruim en mooi ingericht met prima bedden. 's Morgens een uitgebreid ontbijtbuffet. Voor het hotel stopt een minibusje (25M) in ca. 10 min. bij het metro station Kowloon tong. Op ca. 200 m. van het restaurant (uit het hotel naar links) een klein prima Thais restaurantje, heerlijke gerechten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Minder gunstige ligging

Margarita
9-6-2010

Het hotel ligt bij het oude Kai Tak vliegveld. Als je naar Kowloon of Island wilt, dan kun je met een taxi of busje naar het dichtstbijzijnde metrostation en vervolgens met de metro verder of met een taxi, wat erg veel tijd neemt. Prima hotel qua kamers en service. Er is een goed buffet restaurant wat druk bezocht wordt.

Gereisd met vrienden in Wed Apr 28 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel met veel extra's

Jan en Christien
6-2-2010

Uitstekend hotel met grote keurige kamers. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt is uitstekend. De restaurants zijn altijd druk en vol met groepen, het eten is in buffetvorm maar kan ook à la carte. Mocht je toevallig of via een reisbureau in een van de 5 Regal Hotels terecht komen heb je voor 30 euro per dag de mogelijkheid een upgrade te doen: gratis ontbijt, gratis internet, gratis vervoer naar bepaalde plekken en vliegveld, late checkout 18.00 uur, gratis 12 blikjes in de minibar, gratis koffie en thee, gratis krant, 30% korting in de restaurants enz. Tevens krijg je een zeer luxe kamer!

Gereisd met partner in oktober 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Regal Oriental voor je op een rij gezet:

Hotel Regal prima hotel, keurig ingerichte kamers, schone badkamer. Bij de receptie wordt je vriendelijk geholpen. Voor het hotel komt regelmatig (om de 15 min.) een busje waarmee je voor het metro station wordt afgezet. Het eten in het restaurant van het het hotel is niet aan te raden, vlees niet lekker en te hoge prijs voor wat je krijgt. Met de taxi naar het vliegveld prima te doen (15 dollar)

Gereisd met oudere kinderen in april 2009
2008

Mooi hotel, alleen de plek is minder

Henk en Nel
1-5-2008

Mooi hotel, alleen de plek is minder. Onze kamer had uitzicht op een bijzonder lelijke flat van arme Chinezen en deze flat stond er dichtbij. Het hotel zelf is schitterend met bijzonder goede service en goed ontbijt. Mooie inrichting, goede airco. We konden aan de congierge alles vragen over plekken waar we naar toe wilden. Ze wisten ook welk openbaar vervoer er naar toe ging en schreven alles voor ons op. Perfect!

Gereisd met partner in april 2008
2007

Het Regal Oriental is een goed hotel met mooie kamers en een prima badkamer. Geen overlast van verkeers- of ander geluid. Het enige nadeel is de ligging: om naar het dichtsbijzijnde metrostation te komen moet je de bus pakken (of een half uur lopen). Taxi's zijn goed betaalbaar waarmee dit nadeel eigenlijk weer wordt opgeheven.

Gereisd anders in mei 2007

• Betaalde wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesInformatie voor trips, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regal Oriental in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regal Oriental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.