Hotel Regal Airport

Luxe hotelWeer vandaag28°23°
Hotel Regal Airport
8,6

4 reviews over Hotel Regal Airport in het Nederlands

Eenvoudig bereikbaar via aankomsthal luchthaven

Jan en Ellen
29-10-2016

Mooi hotel met ruime kamers. Je loopt er zo naar toe. Links af in aankomsthal A. Kamer met volledige uitrusting. Badjassen, slofjes, schoenpoetssevice noem maar op. Zeer vriendelijk personeel. Binnen het hotel zijn diverse bars en restaurants. Wij gebruikten het hotel als "daystay" vanwege een lange overstaptijd. Geboekt via between9and5 site. Minpuntje was de inhoud van de minibar. 6 blikjes fris en 2 kleine zakjes pinda's.

Goeie locatie aan de rand van de stad !

Joshua
18-3-2016

Een mooi hotel, met mooie kamers. Niet centraal in het centrum, maar je kunt perfect met de bus voor de deur naar de metro. Vanaf hier ligt de hele stad aan je voeten.

Vriendelijk personeel bij de receptie en de concierge.

Beste hotel op een luchthavem

Erna
7-7-2009

in 1 woord wat een top hotel, hier 1 nacht verbleven voordat we gingen vliegen. wij hadden een suite, dus aparte kamer. ideaal met een kleintje, prachtig babybedje met klamboe, niet nodig maar prima geregeld. Prima ontbijt. room service ook top. Verder voorkinderen een apart gedeelte om te spelen. beste hotel ooit meegemaakt op een luchthaven

2007

Wij zijn in mei/juni op onze reis naar/van Australie hier

Maurice & Janine
22-7-2007

Wij zijn in mei/juni op onze reis naar/van Australie hier in totaal 3 nachten geweest. Het ligt direct naast de aankomst en vertrekhal, je kunt zo met je wagentje met koffers er naartoe lopen. De kamers hebben uitzicht op het zwembad of de landingsbaan of het vliegveld. Een mooie badkamer met bad en goede bedden, een minibar en tv, kortom alles wat je nodig hebt. Het ontbijt is een zeer uitgebreid buffet met zowel aziatische als europesche waren. Op het vliegveld kun je in de metro stappen en ook div bussen stoppen voor de deur, waardoor je Hong Kong heel gemakkelijk kunt verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Regal Airport voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regal Airport in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regal Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.