8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama By Rhombus voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Panorama By Rhombus in het Nederlands

Goede uitvalsbasis in HK

Niels
16-3-2011

Hotel heeft een ideale locatie om Hong Kong te verkennen. Mooie kamers met fantastisch uitzicht (voor dit uitzicht wel Gold rooms of hoger boeken). Goed ontbijt. Service aan de incheckbalie was niet naar verwachting. Ze wilden ons in Silver rooms inboeken ondanks het vooraf boeken van Gold rooms en moesten daarna 2 keer verhuizen om op de juiste kamer terecht te komen.

Gereisd met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Ilja
18-2-2011

Een mooi hotel met prima kamer met uitzicht op de rivier. Ligging prima. Dicht bij de boot om over te steken naar Hongkong Eiland. Prima service. We mochten zelfs een paar uurtjes langer op de kamer blijven zonder bijbetaling. Op de bovenste verdieping mooi uitzicht over Hongkong en zeker bij avond de moeite waard. Prima ontbijt, wel koud in ontbijtruimte door airco.

Gereisd met partner in januari 2011

zeer aan te raden hotel

Hanny
19-7-2010

Op weg naar Australië hebben we een stopover gemaakt in dit hotel. We kregen een aanbieding voor een upgrade van gold naar platinium voor de prijs van het ontbijt dat dan incluis was. Het uitzicht vanuit kamer en badkamer over Victoria Harbour is spectaculair. We hebben we ons andere hotel op de terugweg geannuleerd, omdat we een nog goedkoper aanbieding kregen in dit hotel. Wij kwamen 's morgens om 7.30 uur aan en mochten wachten in de executive lounge met gratis snacks en drinken to onze kamer klaar was. Toen ik op de bank ging liggen kwam een hotelmedewerker met een deken. Om 9.00 uur kwam de medewerker ons melden dat hij een kamer voor ons had tot onze eigen kamer klaar was. Dit alles zonder kosten! We konden zo een schoon bed in. Het buffet beneden is fantastisch voor een redelijke prijs. Veel lokale bevolking; dit zegt genoeg. Volop vlees/vis en schaaldieren en een mooi dessertbuffet. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2010

Genieten van prachtig uitzicht en luxe

twistersylvia
6-5-2010

We hadden hier een kingsize platinum kamer op de 36e verdieping met een prachtig uitzicht, grote lcd-tv, koffiemogelijkheid, minibar, kluisje en voor ons beiden ochtendjas en slippers. Vanuit je bad naar de haven kijken is een geweldige ervaring, zeker 's avonds wanneer het festival of lights plaatsvind, dit hotel heeft vorig jaar de prijs van beste hotelketen van China gewonnen. De leefruimte in Hongkong is beperkt en dat is terug te vinden in de grootte van de kamer. Nadeel is dat je bij een early check-inn of late check-out een dag extra in rekening gebracht krijg, De overall hotelprijzen in Hongkong zijn hoog en we bemerkten dat we een redelijke prijs per nacht moesten betalen (225 euro per nacht). Als je geen voucher hebt vragen ze bij aankomst je creditcard ter zekerheidsstelling. Op de 44e verdieping een geweldige daktuin waar je ook mag roken. De liften hebben een vrij uitzicht op de haven. Het vertoeven was prima maar we zullen een volgende keer een ander hotel uitproberen.

Gereisd met partner in april 2010

Kowloon op zijn best

Paulusma
21-1-2010

Geweldig hotel, goed gelegen in hartje Kowloon, Service gericht personeel, mooie inrichting, lekkere kamer en een fantastisch uitzicht. Lopen naar de Star Ferry, de designwinkels en overal restaurants. Volgende keer dat we naar HK gaan zeker weer dit hotel.

Gereisd met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama By Rhombus in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama By Rhombus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.