Hotel Panda

Meer hotelinfo

9 reviews over Hotel Panda

• 6Danny23-08-2015

Eenmalig

Hotel zit boven winkelcentrum. Kamers zijn aan een opknapbeurt toe. In de nabijheid van een metro. Hotel heeft een gratis shuttlebus. Zwembad en gym zijn ok.

Met oudere kinderen

• 6Peter10-05-2014

Ik zal er nooit meer komen

Een hele kleine kamer voor een hoge prijs. Wifi niet gratis, ook niet aan de bar (12 euro per dag). Sfeerloos.

• 8Wim21-08-2013

mooi hotel vlak bij metrostation

Groot hotel, wifi op de kamer erg duur, gratis in de bar. Ontbijt goed maar ook erg duur. ca. 600 meter van mertrostation waardoor het centrum in 20 minuten te bereiken is.

• 9arjenirene05-03-2012

Disneyland gehalte....erg verzorgd

In een winkelcentrum. Schitterend hotel. alles is keurig geregeld. Zwembad was ook heerlijk! Alles is heel schoon. Gratis luxe shuttle service elk uur naar oa haven, Kowloon. - fohn, tv (geen BVN) wifi 10 euro per dag!!

Met oudere kinderen

• 8Lex05-08-2011

Goed hotel

Met de taxi zit je zo in hartje Kowloon en in de buurt van het hotel kun je heerlijk eten.

• 8Suzanne07-01-2011

Leuk hotel, wel uit de buurt

Ben ik oktober paar dagen in dit hotel geweest, na een maand trekken door China was dit de meest luxe hotel. Vrij grote kamer, ruime badkamer, koffiehoek, koelkast op de kamer, niets mis mee.

Er zit een winkelcentrum onder de hotel en wat winkeltjes in de buurt. Naar de metro is het kleine 10 minuten lopen, binnen 30 minuten ben je in hartje Kownloon.

• 6Peter03-07-2010

Ver af van alles wat bezienswaardig is

Dit Hotel ligt op afstand van bezienswaardigheden, echter het metrosysteem is dusdanig dat alles wel weer makkelijk bereikbaar is. De kamers zijn wel vrij groot, hetgeen in Hongkong niet zo gebruikelijk is, die zijn nl. veelal piepklein. Hongkong was een tussenstop voor mij. Van alle chinese steden die ik bezocht heb heeft Hongkong niet veel indruk achter gelaten. Ja het ritje met de tram naar the peack en de big Buddha en de boulevard. Templestreet viel me tegen, de nachtmarkt is niet zo groot als ik gedacht had, en goedkoop is het zeker niet. Maar ik ben er geweest.

Alleenreizend

• 8Jan06-05-2010

goed hotel voor stopover

Goed hotel. Mooie kamers,met mooi uitzicht over de stad. Enige wat er niet was was op de badkamer was een haardroger Neem geen shuttle bus vanaf de luchthaven retour kost 400 HK dollar en je wordt voor het winkel centrum gedumpt en de lobby is op de 3e verdieping. Een gewone taxi kost 220 HK dollar en brengt je via parkeer garage op de derde verdieping voor de ingang van het hotel. Het is 40 minuten rijden naar de luchthaven.

• 8Jan19-11-2009

prima stek voor een stop over

zeer goede bedden, zeer ruime kamer, prima service

2 tips over Hotel Panda

• Wim, 21-08-2013

onder het hotel is een shopping centre, veel eethuisjes in de buurt

• arjenirene, 06-03-2012

Vanaf vliegveld rode taxi kost 250 HKD + 5 hkd per koffer. Ideale ligging boven winkelcentrum met een 7/11 en vele restaurantjes. In de kelder van WC hebben we heerlijk gegeten en goedkoop bij The Coral. Mc Donalds in de zijstraat hier kun je internet op

0 vragen over Hotel Panda

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking