Hotel Novotel Hong Kong Nathan Road Kowloon

Hotel Novotel Hong Kong Nathan Road Kowloon

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Hong Kong Nathan Road Kowloon voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Novotel Hong Kong Nathan Road Kowloon in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Uitstekend hotel met goede lokatie

manon kuipers
7-8-2012

Leuke mix van internationale allure en lokale tradities. Goede bar, prima kamers. Kortom een ideale plek om een paar dagen Hong Kong te verkennen.

Zeer goed en schoon hotel

robenwil
16-11-2011

Het hotel ligt in een zijstraat van Nathan Road (The Golden Mile), op ca. 3 min. lopen van MTR-Station Jordan. Goed en schoon hotel. Kamers zijn zakelijk, de badkamer niet te ruim maar voldoende, kastruimte voor als je er wat langer bent (waren er 10 dg) iets aan de kleine kant- wij hadden een luxe kamer met sofa en buro. Ruimte is voldoende. Ontbijt in het Hotel is zeer uitgebreid - als je een grote ontbijter ben, is het zeker de moeite en prijs waard. In de lobby en bar staan totaal 7 computers gratis ter beschikking voor WiFi moet je echter betalen.

Goed Hotel kwa lokatie

Michel
5-10-2011

Prima gelegen hotel als je de sky line wil zien overdag en bij avondlicht.

Vanuit het hotel loop je zo de pier/kade op.

Of de shoppingmall die er naast ligt. Pas op voor verdwalen, men loopt van de ene mall via roltrappen de andere in. Levensgroot. Kamers zijn groot en comfortabel.

Ontbijt was niet inbegrepen. Peperduur als men dit in hotel doet. Genoeg alternatieven in de malls er omheen. Delifrance bijv.

Goed stads hotel

gaston_marloes
24-5-2011

Kamers wat aan de kleine kant, ontbijt prima. Neem het trammetje om bij de bezienswaardigheden te komen. Hong Kong is echt de moeite waard. Veel eetgelegenheden in de buurt. (ga een achteraf straatje in, dan kom je in de leukste restaurantjes)

GOED HOTEL

J. Groenenberg
27-5-2010

Novotel gelegen in zijstraatje van Nathan Road. Goed gelegen in centrum. We hadden een arrangement van Cathay Pacific Airways. (3 kamers). Vliegreis was uitstekend verzorgd, ook aan boord. Eten is hotel is goed. Ontbijtprijs is wel aan de hoge kant 13.50 euro. Je kunt ook voor je ontbijt in de buurt lekkere broodjes kopen. Diner (buffetvorm) was uitstekend. Er kan ook van de kaart besteld worden. We hebben een fantastische week gehad. Veel gezien. Kamer ook met thee/koffiefaciliteiten.

Werd iedere morgen aangevuld. Klasse

Veel beter dan verwacht

Anita
17-11-2009

Dit hotel was eigenlijk onze laatste keus bij de reisaanbieder maar is uitstekend bevallen. Mooie kamer en prachtige badkamer. Ligging is leuk, metrostation op loofafstand en avondmarkt om de hoek. Geen geluidsoverlast. Uitgebreid ontbijt, absoluut een aanrader.

Heerlijk hotel

C.P. Schouten-Diepenbroek
13-6-2009

Hotel ligt aan belangrijke weg Nathan Road. Hier kilomters lang winkels en restaurants. De receptie is op de eerste etage. Heel vriendelijk personeel. De kamer is prachtig, niet echt ruim maar heel goed te doen. De badkamer is modern met een rainshower douche. Het eten is zeer goed en in buffetvorm. Gevarieerde gerechten zowel westers als chinees, uitgebreid saladebuffet en ook het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Hotel ligt niet ver van metrostation Jordan. Bij een volgend bezoek aan Hong Kong ga ik zeker weer naar dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Hong Kong Nathan Road Kowloon in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Hong Kong Nathan Road Kowloon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Hong Kong Nathan Road Kowloon scoort een 8 uit 10 op basis van 7 reviews.