Hotel Novotel Hong Kong Citygate ****

Hotel Novotel Hong Kong Citygate ****

Hotel Novotel Hong Kong Citygate
Hotel Novotel Hong Kong Citygate
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Hong Kong Citygate voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Novotel Hong Kong Citygate in het Nederlands

Top

Pascal, 21-4-2013

Perfect hotel, goed gelegen, dicht bij de luchthaven. Hebben het gebruik als uitvalsbasis om Hong Kong te verkennen. Mooi zwembad konden niet direct de kamer in maar was wel ruimte om ons op te frissen en op de spullen werd gepast, zodat wij meteen Hong Kong konden verkennen

Fraai hotel vlakbij vliegveld gelegen

Nicky, 10-7-2009

Perfect Hotel, vooral als tussenstop aangezien het vlakbij het vliegveld ligt. Een winkelcentrum om zich heen heeft en bezienswaardigheden in de buurt.

wij zaten op de businesclass afdeling en dat was bijzonder mooie kamer. als je op lantau moet zijn (vliegveld of beurs)dan is deze locatie zeer geschikt. kom je echt voor de stad dan moet je lang reizen maar metro is naast het hotel dus goed te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Hong Kong Citygate in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Hong Kong Citygate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Hong Kong Citygate scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.