8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Hong Kong Century voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Novotel Hong Kong Century in het Nederlands

prima hotel

John V
24-4-2011

Goed en schoon hotel met Prima services maar wel wat kleine kamers zonder te veel poespas. Maar op een prima locatie, je kunt vanaf hier heel veel te voet bereiken je loopt in 10 minuten naar de star ferry Voor eten geef ik het advies loop naar de haven of kijk in de omgeving er is genoeg voor weinig geld

Gereisd Met partner in januari 2011
2008

Top!

Elise
30-6-2008

Super hotel voor bezoek aan de stad. Gunstige liggen t.o.v. ferry/metro, leuke restaurantjes in de omgeving. Ontbijt was super!!

Gereisd Met partner in juni 2008

Geweest van 17 t/m 24 februari 2008

Rob
1-5-2008

Geweest van 17 t/m 24 februari 2008. Perfect hotel voor een stedentrip. Hotel ligt op 5 min. lopen van de starferry voor de trip naar Kowloon. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam. Uitstekend ontbijt en diner (a la carte).

Gereisd Alleenreizend in Thu May 01 2008 17:12:22 GMT+0000 (UTC)

2007

Wij zijn hier op 7 en 8 oktober 2007 geweest

corrie v.d.kant
5-11-2007

Wij zijn hier op 7 en 8 oktober 2007 geweest. Mooi kamers, voor China zachte bedden, en een uitstekend buffet zowel diner als ontbijt. Kortom een fijn hotel

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Hong Kong Century in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Hong Kong Century zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.