Hotel Newton Kowloon

We hebben een aantal aanbieders voor Newton Kowloon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Newton Kowloon in het Nederlands

Mooi hotel

mar_leen88
22-12-2010

Mooi hotel met ruime, nette en schone kamers. Is niet midden in het centrum gelegen, maar de metro is vlakbij waarmee alles makkelijk te bereiken is. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel. Iets buiten Centrum

Roy
15-11-2009

Dit hotel ligt net buiten Hong Kong Island. Hier bent je in een mum van tijd.. de metro is 4 straten verder. Je zit dus nog niet in het " echte Hong Kong " maar er zijn wel veel restaurantjes en een leuk marktje vlakbij te vinden. Het hotel zelf is superschoon. De liftknoppen en deurklinken werden ieder uur ontsmet vanwege de Mexicaanse griep.. De bedden waren wel KEI-hard.. dat is ook het enige minpunt hoor. (Chinees)Ontbijt opzich wel aardig.. bapao en rijstsoep. maar je kon ook brood roosteren en jam e.d.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Newton Kowloon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Newton Kowloon in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Newton Kowloon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.