Hostel New Hong Kong

Hostel Info

Meer hostelinfo

1 review over Hostel New Hong Kong

• 7Bjorn30-03-2013

Hoe klein wil je het hebben, wel goedkoop

Dit hotel/bezemkast is gelegen centraal in HongKong.

Hong Kong is zwaar overbevolkt, en dus is de ruimte spaarzaam, en dus duur. Dit is ook te merken aan het hotelaanbod.

Dit hotel is aan de onderkant van de markt. Er zijn in het pand wel 4 -5 verschillende hotels/hostels die allemaal hetzelfde kosten en er min of meer hetzelfde uitzien. Het is een hok van 1,80 x 1.80 met hierin een (te kort) bed en een wc-douche. De douche aan en je WC word nat. Zo klein is het.

De binnenzijde is vrij hygienisch, allemaal grote witte tegels rondom. Je slaapt in een soort koelcel. Vrij saai en lelijk maar wel voor slechts 20-25 per nacht.

HongKong is een topstad, mooie gebouwen, rijk en arm door elkaar. Een aanrader om 3-4 dagen te vertoeven.

1 tip over Hostel New Hong Kong

• Bjorn, 30-03-2013

Het openbaar vervoer is top geregeld, zowel van als naar de airport. Men spreekt goed Engels

0 vragen over Hostel New Hong Kong

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• AdresFlat E1, 10/F, Mirador Mansion, 58 Nathan Road 12594(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website