Hotel Nathan

11 reviews over Hotel Nathan in het Nederlands

Zeer aan te bevelen

Gerard
27-2-2015

Hotel Nathan is een niet te groot hotel. Ligt in Kowloon niet ver van de Starferries en de cruiseterminal. Mooie ruime kamers, goed ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2015

goed hotel is een uitstekende uitvalsbasis

c-dijksman
10-8-2012

Nathan Hotel is een goed hotel voor een goede prijs ruime kamer met een ruime badkamer .

Werden geupgraded naar een gelijkwaardige kamer i.v.m verbouwing,

3 dagen hier geweest en komt hier vaker terug.

Gereisd zakelijk in juni 2012

Stadshotel met ideale ligging

H. Martini
1-1-2011

Direct aan de drukke Nathan Road ligt dit hotel. Onderinj een Starbucks, vlakbij een metro station en diverse busstops. Leuk is om aan de overkant van de straat de tempel te bezoeken, vooral in het weekend als de mannen Mahjong spelen.

Hotel zelf is netjes, kleine lobby en 2 liften. We waren bij het inchecken rond 16.00 in het hotel en kregen een kamer die leeg was, erg klein met 2 losse bedden. Kamer wel netjes en een schone badkamer met bad. Aardige medewerkers die je veel informatie kunnen geven over de stad. Aanrader is het hotel ernaast met een erg goede sushi bar.

Gereisd met partner in oktober 2010

Uitstekend stadshotel

Geert
16-11-2010

Hotel ligt mooi centraal aan Nathan Road. Wij hadden een grote kamer geboekt waarbij we het af te sluiten zitgedeelte als tweede slaapkamer hebben gebruikt. Hele mooie ruime kamer met erg mooi badkamer, uitzonderlijk in HK. Ontbijt is op de hoogste verdieping, niet met lift bereikbaar. Wel wat vreemd dus niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn. Tegenover hotel is de Tradersmarkt met leuke kraampjes, en heel veel restaurants om heerlijk te eten. De ferry is in 20 min lopend te bereiken. Voor het hotel stoppen bussen. Prima keus voor een paar mooie dagen HK.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Mooi stadshotel

Geert
13-11-2010

Hotel ligt mooi centraal aan Nathan Road. Wij hadden de grote kamer geboekt. En inderdaad voor HK begrippen erg groot met extra zitkamer die wij omgetoverd hebben tot 2e slaapkamer. Badkamer was ook heel erg mooi met aparte douche. ERg lekker om na een vermoeiende dag op de kamer bij te komen. In de straten recht tegenover het hotel een hele mooie martkt met heel veel eetgelegenheden. Ontbijt op de hoogste verdieping. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn want de hoogste verdieping is alleen met de trap te bereiken. Beetje vreemd. Erg vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Goed stadshotel

Fam. Martini
      3-11-2010

Goed stadshotel direct gelegen aan de gezellige Nathan Road. Supermarktjes en andere handige winkeltjes in de buurt. Openbaar vervoer is dichtbij, stopt een bus voor de deur, metro op 200 m afstand. Schuin aan de overkant leuk klein tempeltje om te bezoeken. De kamer was schoon maar wel klein.

Gereisd met partner in oktober 2010

Gewoon goed

Lonely
      22-3-2010

Nathan hotel is centraal gelegen in Knowloon en vlakbij metro. Veel bezienswaardig-heden liggen op Hong Kong Island, derhalve is dit erg praktisch. Vanaf luchthaven bus nr. 21 nemen, deze stopt voor de deur van Nathan hotel voor HKD 33.

Verder goed hotel. Schone kamers en vriendelijk personeel. Ik heb er in de 7 dagen dat ik er was 1x ontbijt gehad, was goed maar is volgens mij toch leuker (en goedkoper) om lekker tussen chinezen te ontbijten in locale tentjes of broodjes te halen bij plaatselijke bakker en die in een park op te eten.

Internet is niet gratis, maar voor het inchecken van mijn terugvlucht mocht ik toch gratis gebruikmaken van het businesscenter. Nb. Internet is gratis te gebruiken bij aantal ketens (o.a. Pacific Coffee) en op aantal metro stations.

Gereisd alleenreizend in maart 2010

Goed hotel op een goede locatie

Jilles
      14-1-2010

Goed hotel op een goede locatie aan Nathan Road.

De Starbucks gekoppeld aan het hotel is super!

Gereisd met partner in maart 2009

Prima locatie, mooi hotel

Marlijn
      20-8-2009

Prima hotel, mooie, moderne vrij ruime kamer.

Vlakbij de Temple Street en het Metro station.

De "goedkope" shuttlebus van het vliegveld stopt voor de deur van het hotel. Zonde dus om een taxi te nemen.

Zou anderen dit hotel zeker aanraden. De Starferry is makkelijk aan te lopen, leuke wandelroute.

Via booking.com zeer goede prijs!

Gereisd alleenreizend in juni 2009

Prima uitvalsbasis voor hong kong

Rob Noordman
      18-1-2009

Prima hotel, goed engels sprekend personeel, ontbijt is gewoon beschikbaar in het hotel. Ik sliep bij de uitgang van een lift, hetgeen wat rumoerig was 's nachts

Gereisd zakelijk in januari 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Nathan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nathan in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nathan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.