Hotel Metropark Kowloon

Hotel Metropark Kowloon

7.9Goed

China, Hongkong, Hongkong

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Metropark Kowloon voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi

15 reviews over Hotel Metropark Kowloon

• 6Schipper22-02-2017

Gedateert

Redelijke prijs maar erg gedateerd . Het hotel ruikt ook en beetje muffig. Het zwembad en de fitness ruimte kon niet gebruikt worden, dat duurde een maand ,ikvind dat dit van te voren gemeld moet worden. Ik heb dit hotel geboekt ook voor het zwembad.

Gereisd met partner in februari 2017

• 8Caspy319-08-2013

Goed hotel voor citytrips

Goed hotel met ruime kamer. Metrostation dicht bij en om het half uur gaat er een busje naar het centrum met een tussenstop bij de ladies market. Ook kan je ieder half uur het busje weer terug nemen uit het centrum. Aan de overkant zit een grote supermarkt waar je echt alles kunt kopen (ook lekkere broodjes). Als je niet rookt boek dan een rookvrije kamer want er zijn verdiepingen waar op de kamer gerookt mag worden. Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt en ook niet van het restaurant. Hou je van Italiaans eten dan moet je echt in het centrum bij the spaghetti house langsgaan, heerlijke pasta's en pizza's.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9ronny09-03-2013

mooi hotel

Wij verbleven in een club room met een mooi uitzicht. In het centrum ben je zo. Personeel is vriendelijk en alles is schoon.

Zwembad op het dak is lekker verkoelend

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Angelab25-09-2012

Prima Hotel

We hebben afgelopen augustus 5 nachten doorgebracht in dit hotel. De kamers waren prima, ruim genoeg en netjes bijgehouden. Het bed sliep heerlijk en het was er heerlijk rustig, dit is in andere hotels wel eens anders. Op 5 minuten lopen ligt metro station MongKok East, het dichtsbijzijnde metrostation. Het hotel heeft een gratis shuttlebus, erg handig maar metro is sneller, want het verkeer in HK is druk! We hadden geen ontbijt bij onze kamers maar hebben toch elke dag ontbeten in het hotel, enorm veel keuze en lekker eten, plus gratis wifi inde ontbijtzaal.Op de kamers geen wifi, wel aansluiting voor je laptop, gratis.Op 10 minuten lopen de ladiesmarket, sportmarket en goldfish market. Geen ervaring met taxi's, alles met de metro en bus gedaan via de octopuscard.Het enige minpunt: bij boeking aangegeven dat we met een vroege ochtendvlucht aankwamen om 7 uur en of we een vroege check in konden krijgen, na zo'n lange reis wel fijn. Helaas konden we pas om 14.00 uur op de kamer.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Sel12-08-2011

Vriendelijk!

Het ligging van de hotel is in centrum, hoef je maar lopend naar het centrum van Kowloon. De bediening en medewerkers is goed! Ze staan er klaar voor jou. Mensen zijn superaardig en vriendelijk! Elk dag wordt bed verschoond, schone handdoeken etc. We gingen buiten het hotel eten. Zwembad lag op het dak, heb een dag gezwommen. Het was rustig op het zwembad. We kwamen niet voor om te slapen, maar de stad Hong Kong te verkennen. Het centrum was dichtbij, hoefden we maar 10 minuten lopen. (We bleven van 17mei tot 23mei 2011 daar)

Ik raad je deze hotel aan, voor mensen die stedentrip doet

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8paul_smolders01-02-2011

Prima hotel

Prima hotel voor een kort verblijf in Hongkong. Gemakkelijk bereikbaar vanaf het vliegveld. Er rijdt een gratis shuttle bus vanaf het metrostation Kowloon naar het hotel. Wel opletten met de tijden in het weekend. Shuttle gaat dan maar 1 keer per uur

Gereisd met vrienden in november 2010

• 7Nico & Esther22-12-2010

Prima hotel voor de stopover

Wij verbleven 1 nacht in Metropark Kowloon. Dit is een prima hotel met goed eten en een goede service. De kamers zijn netjes. Hongkong zelf was een vrij schone stad, wat wij niet hadden verwacht.

Handig aan het hotel is dat er de hele dag door een shuttlebus rijdt tussen hotel en centrum (ongeveer 15 minuten).

Gereisd met partner in november 2010

• 7Ellemieke23-01-2010

super plek

op 10minuten lopen van de ladies market en er rijd ook nog een shuttle bus heen! personeel is zeer vriendelijk & behulpzaam. ze geven je veel tips over wat je moet zien in de omgeving en waar je op moet letten.

Alleen gereisd in januari 2010

• 8Rob en Maragonda19-10-2008

Heel mooi hotel

We hebben hier 1 nacht geslapen vanwege stopover in HK. Het was voor onze huwelijksreis en waren geupgraid. Daardoor echt een super mooie kamer gekregen. Zaten heel hoog en hadden mooi uitzicht. Boven bij zwembad ook heel mooi uitzicht. Toen we s'morgens aankwamen konden we bij het zwembad ons opfrissen omdat we nog niet op de kamer konden. S avonds heerlijk daar gegeten, en s' morgens kregen we ontbijtbox mee omdat we al weer vroeg weg moesten. Vlak bij metro.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Tjitske23-09-2008

Aanrader

Goed hotel, uitstekend ontbijt, vriendelijk personeel. Handige shuttlebus. Nette kamers. op loopafstand van de metro en het centrum.

Gereisd met familie in september 2008

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats