Hotel Metropark Causeway Bay

Hotel Metropark Causeway Bay

8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Metropark Causeway Bay voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Metropark Causeway Bay in het Nederlands

fantastisch uitzicht

m.hoppers
11-11-2013

De hele sky van hongkong, kowloon, central en victoria peak ligt voor je vanuit je raam en vanaf het dak zwembad.. prettig comfortabel omgeving in orde. personeel behulpzaam duur wb drankjes en ontbijt extra betalen. suite was zeer comfortabel met extra badkamer-wc. Alles zeer helder.

Gereisd met partner in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima stadshotel!

Fam. van Santwijk
3-9-2012

Op weg naar Bali hadden wij een stop-over geboekt in Hong-Kong. Wij verbleven in het Metropark hotel van 15/8/2008 - 19/8/2008. Dit hotel ligt net iets buiten het centrum van Hong-Kong island, aan de rand van Causeway Bay Park, maar door de vele metro-haltes hebben wij dit niet als hinderlijk ervaren. Het hotel op zich zelf is prima. Goede prijs-kwaliteits verhouding, goed ontbijt, vriendelijk personeel, limousine-service, nette kamer en een fantastisch uitzicht vanaf het zwembad op de 32e verdieping op Hong-Kong Island en Kowloon. Al met al een prima stadshotel.

Gereisd met partner in Fri Aug 15 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Direct na aankomst heb ik de kraan in de wasbak en de douche aangezet om het water door te laten lopen. Dit doe ik standaard in ieder hotel want je weet nooit hoe lang de kamer leeg heeft gestaan. Tot mijn verassing kwam er donker bruin water uit beide kranen. Direct de receptie gebeld en binnen een kwartier stond housekeeping en 2 managers in mijn kamer. Er bleek onderhoud geweest te zijn aan de waterleiding en de housekeeping had opdracht gekregen om alle kranen door te spoelen. Die in mijn kamer waren vergeten. De kamer is klein voor Hong Kong begrippen. Met 2 personen wordt alles erg krap. Badkamer zag er prima uit. Ruime douche, grote wastafel. In de gang en in de kamer hing een vreemde muffe schimmel lucht gedurende het hele verblijf. In de kamer kon het raam niet open, alleen de airco kon aan, dit hielp niet om de lucht weg te krijgen. Iedere dag kwam ik om onverklaarbare reden na zelfs 10 a 12 uur slapen mijn bed met moeite uit. Ik vermoed dat het door de lucht in de kamer kwam

Gereisd alleenreizend in december 2009

Leuk voor een tussenstop

Wendy Dias
13-2-2010

HongKong stonk. Tenminste in onze optiek. Het was gewoonweg niet onze stad. Leuk om gezien te hebben, maar volgende keer toch een tussenstop ergens anders. Service in hotel was overigens goed, bij hevige regen (tyfoon in aantocht) werden er paraplu;s van het hotel aangeboden. Ook goede info en voorzorgsmaatregelen door het hele hotel met de tyfoon op komst

Gereisd met partner in september 2008

gaaf hotel

jansen
18-8-2009

Super gaaf hotel mede door het zwembad. Ligging goed maar niet super centraal. Met de metro ben je zo in het drukke centrum. Tin Hau is de uitstaphalte. openbaar vervoer is super goed in hongkong. Vanaf het vliegveld ben je zo in de stad. Ontbijt was lekker. Kamer is klein maar voor een paar nachtjes prima.

Gereisd met partner in Tue Aug 18 2009 10:24:54 GMT+0000 (UTC)

gaaf hotel

oud en nieuw
18-8-2009

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede uitvalsbasis

Teus en Peta
22-6-2009

Om HK te verkennen is dit een goede uitvalsbasis. De Metro is aan het einde van de straat (Tin Hau).De standaardkamer is niet groot, maar alles zit er op en eraan. Het personeel is ook erg vriendelijk. Kortom dit hotel is ons voor een bezoek aan de stad goed bevallen.

Gereisd met partner in Mon Jun 22 2009 10:28:28 GMT+0000 (UTC)
2007

Metropark Hotel Causeway Bay

Corina
28-10-2007

Metropark Hotel Causeway Bay. Een mooit hotel met een schitterend uitzicht op de haven en Kowloon. Tevens kijk je al je een kamer met harbour view hebt uit over victoria park. De kamer was niet heel groot maar alles was aanwezig en schoon. Ook het eten is er erg goed. 's morgens een onbijtbuffet en s avonds kon je kiezen of je al carte wilde eten of van het buffet. Het zwembad op de 32e verdieping is ook echt een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2007

Wij hadden (in mei) een standaard kamer

E. Bakker-Brokken
19-8-2007

Wij hadden (in mei) een standaard kamer. Geen luxe, maar netjes met prima bedden, badkamer klein maar oké. Ontbijt goed, zwembad heerlijk na een dag lopen. Een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2007
2006

Het Metroparkhotel is een 4* hotel, modern met een zwembad boven op de bovenste (32e) verdieping. Het ligt in het noorden van HK Island, vlakbij een park en sportaccomodaties. Wij hadden een zeer ruime suite, met voldoende zitjes, een bureau en een fantastisch uitzicht over het water en Kowloon (vasteland). Verder was de suite voorzien van een koelkastje en een waterkoker. De badkamer was groot met zeer ruime doucecabine en bad. Inbegrepen is ook toegang tot de executive floor met gratis internet en koffie en thee. Van 17:00 tot 19:30 gratis drankjes en hapjes. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Het loont zeer de moeite direct bij het hotel een zgn. longstay te boeken. Vanaf 7 dagen een suite in de zomermaanden voor 8890 HK$ (ca. 925 euro) incl. service en tax. De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd anders in Wed Jun 14 2006 09:07:16 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metropark Causeway Bay in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metropark Causeway Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.