Hotel Marriott Hong Kong SkyCity

Hotel Marriott Hong Kong SkyCity

Airport hotelWeer vandaag31°26°

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Hong Kong SkyCity voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marriott Hong Kong SkyCity in het Nederlands

top!

D ter Steeg
28-8-2013

vlakbij de luchthaven maar zeker een ideale lokatie om de Boedha te bezoeken. Ideaal voor een korte stopover! op 5 taxi minuten van het hotel is de ingang tot de gondels naar de hoger geleden Boedha. gratis shuttle service naar de luchthaven. 2 kamers geboekt met de kinderen, naast elkaar geleden met verbindingsdeur! Upgrade naar lounge gedeelte met gratis wifi, kranten, computers en zelfs drankjes en kleine maaltijd. Fruit en water bij aankomst.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Hong Kong SkyCity in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Hong Kong SkyCity zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.