Hotel Majestic Hongkong ***

Hotel Majestic Hongkong ***

Hotel Majestic Hongkong
Hotel Majestic Hongkong
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic Hongkong voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Majestic Hongkong in het Nederlands

Prima Hotel

Frans, 12-5-2010

Heel mooie kamers, vlakbij het centrum, uitstekend ontbijtbuffet!

Goed hotel, centraal gelegen.

Marina, 7-9-2009

Goed hotel. Alles netjes en keurig aan de kant.

Kamers zijn schoon en redelijk ruim.

Centraal gelegen. Vlak bij alle vormen van openbaar vervoer.

Prima hotel met schone kamers

Annelie Donkers, 31-7-2007

Prima hotel met schone kamers. Bedden zijn wat aan de harde kant. Uitstekende ligging tov metro en night market. Uitstekend ontbijtbuffet en ook het gewone avondbuffet is een aanrader. Vanuit het hotel zijn de bezienswaardigheden van HK goed te bereiken;. Wij vonden het Po lin Monastry met de grote Boeddha zeer de moeite waard!

Wij hebben in sept

sandra dankers, 23-6-2007

Wij hebben in sept. 2006 2 nachten hier geslapen.

Prima hotel. Dicht bij de metro.

Het ontbijt was perfect wij hebben voor ongeveer 15 euro met z'n tweeen ontbeten en onze buikjes vol gegeten.

Prima hotel

Marianne, 17-6-2007

Prima hotel. Dicht bij de nightmarket. Kamers niets op aan te merken!

Geniet in dit hotel van de heerlijke buffetten. Grandioos!

Prima tijd in dit Hotel gehad

Ruud Valk, 24-5-2007

Prima tijd in dit Hotel gehad. Ik las bij deze berichten dat er een Disco in het hotel zat maar daar heb ik niets van meegekregen. De nachtmarkt en de Metro lekker dichtbij en de straat over wat te drinken te halen. Geld halen (Pinnen) schuin aan de overkant van de drukke straat. Je moet wel goed tegen luchtvervuiling kunnen als je wil gaan wandelen in dit gedeelte van Hong-Kong.

Als je een stedentrip doet is dit een goed hotel

Sheroen, 25-2-2007

Als je een stedentrip doet is dit een goed hotel. De ligging is ideaal!

Wij konden de disco beneden ook heel goed horen, maar met oordopjes in heb je nergens last van.

Prima hotel, mooie kamers en een uitstekend ontbijt(Nov '06).

Op loopafstand van de nachtmarkten en een metrostation.

Van een discotheek niets gemerkt.

Redelijk hotel met enorm harde bedden

Richard, 1-11-2006

Redelijk hotel met enorm harde bedden. Ik heb van de disco geen last gehad. De martken van Jordan zijn vlakbij. Het is zo'n 5 minuten lopen naar de metro.

Hyatt Regency is veel beter

Prima hotel op een steenworp afstand van metrostation Jordan en de nachtmarkt op Kowloon. Prima kamers en ook de rest van het hotel ziet er mooi en schoon uit. Laundryservice is wat aan de hoge kant, maar ja je kunt niet alles voor een appel en een ei hebben. Van een discotheek heb ik niet gemerkt en ik zat hier toch echt in het weekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majestic Hongkong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majestic Hongkong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Majestic Hongkong scoort een 7.75 uit 10 op basis van 12 reviews.