Hotel L'hotel élan

We hebben een aantal aanbieders voor L'hotel élan voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel L'hotel élan in het Nederlands

Prachtig nieuw hotel

Inge
11-10-2012

Prachtig nieuw hotel in east Kowloon, 5min lopen van een MTR halte waarmee je snel naar Tsim tsa tsui of Hong Kong Island reist. Op 10a15 minuten lopen van het hotel zit een groot winkelcentrum.

De kamers zijn groot, hebben een heerlijk bed en een heerlijke (regen) douche.

Je mag gratis gebruik maken van de minibar waar fris, water en bier in staat. Dit wordt elke dag bijgevuld. Op de kamer is een ipad die je kan gebruiken en snel wifi.

Het zwembad was op het moment dat wij er waren nog niet in gebruik ivm de regering, die hebben nog geen vergunning af gegeven. Dat was wel jammer. Ze hopen snel een vergunning te krijgen.

Vlak bij het hotel zitten ook wat zaakjes waar je ontbijt kan halen maar zelf deden wij dit meestal in Tsim tsa tsui of Hong kong island.

Absoluut een aanrader dit hotel, ondanks dat het niet midden in tsim tsa tsui of hong kong island is ben je daar snel met de MTR, snel, duidelijk en niet duur

Gereisd met partner in september 2012

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'hotel élan in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'hotel élan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.