Hotel Lanson Place

We hebben een aantal aanbieders voor Lanson Place voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lanson Place in het Nederlands

Mooi!

manders.carijn
2-11-2009

Erg mooi hotel in district Causeway Bay (Central), de service van de portiers was super, de kamer, zeker voor Hong Kong begrippen, was enorm met een geweldig comfortabel bed en apart zitgedeelte en keukentje, het ontbijt is zeer uitgebreid, zeker een aanrader als je in deze buurt moet zijn. Enig klein minpuntje, het is nogal gehorig, zowel vanaf de gang als vanuit de naastgelegen hotelkamers, gelukig waren mijn buren niet erg luidruchtig.

Gereisd Zakelijk in oktober 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lanson Place in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lanson Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.